ثبت نام 450 وبلاگ‌نویس در نهمین جشنواره «وبلاگ‌نویسی رضوی»

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از ایرنا، علی کوثری دبیر نهمین «جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی» در خصوص شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: تاکنون بیش از 450 اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی رضوی ارسال شده که در بخش بین الملل 50 اثر از آمریکا، شیلی، پرو، ترکیه، پاکستان و برخی دیگر از کشورهاست.

وی افزود: برخی شرکت کنندگان بین المللی را کسانی تشکیل می دهند که در یک سال اخیر به تشیع تشرف پیدا کرده و ضمن انجام تحقیقات در مباحث محتوایی امام رضا(ع) برای اولین بار در این قسمت ثبت نام کرده اند.

کوثری با بیان این که در بخش ملی جشنواره وبلاگ نویسی امام رضا(ع) تاکنون 400 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده، افزود: بخش داوری از چند روز پیش در دو بخش فنی و محتوایی آغاز به کار کرده است.

وی اضافه کرد: بررسی بخش فنی مانند طراحی، گرافیک و مسائل هنری توسط مهندسین و اساتیدی از دانشگاه های صنعتی شریف، تهران و امیرکبیر صورت می گیرد و بخش محتوایی آثار رسیده توسط حوزه های علمیه بررسی می شود.

وی یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را حضور معنوی در جبهه جنگ نرم و معرفی آثار هنری در قالب وبلاگ با موضوع رضوی دانست و افزود: فراخوان نهمین جشنواره وبلاگ نویسی رضوی از آذرماه سال گذشته آغاز شد و هشت جایزه حوزه ملی معادل دو میلیون تومان تا 200 هزار تومان و 80 جایزه غیرنقدی نیز برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) اضافه کرد: جایزه نفر اول در بخش بین الملل مبلغ هزار دلار، نفر دوم 750 دلار و نفر سوم 500 دلار خواهد بود.

وی در ادامه گفت: اخلاق شهروندی در سبک زندگی امام رضا(ع)، شادی و نشاط در سیره امام رضا (ع) الگوی اقتصادی خانواده ها بر گرفته از سیره امام رضا ، تولید نسل و افزایش جمعیت از منظر امام رضا و نحوه پوشش و حجاب از دیدگاه امام هشتم از جمله موضوع های این جشنواره است.

کوثری با اشاره به برگزاری دوره های قبلی این جشنواره گفت: چهار دوره از این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، دو دوره از سوی شبکه قرآن و معارف سیما و دو دوره نیز توسط مرکز تولیدات دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی در پایان گفت: نهمین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی رضوی از پنجم تا پانزدهم شهریورماه امسال همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول