مسابقه «قرآن، کتاب زندگی» در رادیو قرآن

به گزارش«وبلاگ نیوز» مسابقه وبلاگ‌نویسی «قرآن، کتاب زندگی» با هدف شناخت و آشنایی هرچه بیشتر دوست‌داران قرآن با مفاهیم بلند و آسمانی سوره مبارکه لقمان توسط رادیو قرآن برگزار می‌شود.

برگزاری این مسابقه وبلاگ‌نویسی در طرح تابستانی رادیو قرآن با هدف آشنایی و شناخت بیشتر کاربران با مفاهیم بلند قرآنی به ویژه سوره «لقمان» بوده و کلیه علاقمندان در هر رده سنی می‌توانند دراین مسابقه شرکت کنند.

درج لوگوی رادیو قرآن در وبلاگ های شرکت کننده الزامی است و نیز سابقه بیش از یک ماه در ایجاد وبلاگ و بروز رسانی مستمر از جمله ملاک های مؤثر در ارزیابی است.

وبلاگ هایی که با هدف شرکت در این مسابقه و با موضوع سوره مبارکه لقمان راه اندازی شوند، به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند و از امتیاز ویژه برخوردارند ولی تمام وبلاگهای دینی و مذهبی با حداقل 5پست در موضوع سوره ی مبارکه لقمان می توانند در این مسابقه بزرگ شرکت نمایند.

به شرکت کنندگانی که وبلاگ خود را در سامانه وبلاگ تبیان(تبلاگ) ایجاد کنند، امتیاز ویژه ای تعلق خواهد گرفت.

تمامی شرکت کنندگان باید از تاریخ اول تیرماه لغایت 31 شهریورماه سال جاری با مراجعه به سایت، فرم مربوط به شرکت در مسابقه را تکمیل و نشانی وبلاگ خود را ارسال کنند.

گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه، به 30 وبلاگ برگزیده، با توجه به رتبه، تندیس مسابقه به همراه هدایای نقدی و فرهنگی ارزشمند، اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول