جشنواره مردمی فضای مجازی غزه برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایکنا، محمد خراسانی‌زاده، سخنگوی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره بین‌المللی غزه در افتتاحیه این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد مردمی و بین‌المللی در قالب تولیدات دیجیتال با موضوعاتی همچون مقاومت، صهیونیزم‌ستیزی و استکبار ستیزی با حضور فعالان فضای مجازی بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش اینترنت این جشنواره شامل وبلاگ‌ها، سایت‌ها، کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی، بخش طرح و گرافیک شامل اینفوگرامی‌ها، پوسترها، کاریکاتور و نقاشی دیجیتال، بخش نرم‌افزاری شامل نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای، بخش تلفن‌همراه شامل اپیلیکیشن‌های موبایل و کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی موبایل، بخش تولیدات صوتی و تصویری شامل پادکست‌ها و نماهنگ ها با رویکرد غزه است.

سخنگوی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی تصریح کرد: فراخوان این جشنواره همزمان با افتتاحیه نمایشگاه آغاز خواهد شد و مراسم اختتامیه آن در فصل پاییز است.

وی با اشاره به استقبال فعالان مجازی از ثبت نام در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی تصریح کرد: برآوردمان برای این دوره از نمایشگاه با توجه به امکانات فضایی 300 غرفه است اما اگر تعداد درخواستی‌ها و تأییدی‌ها بیشتر شود، ممکن است تعداد غرفه‌های نمایشگاه را افزایش دهیم.

خراسانی‌زاده اظهار کرد: بیش از 70 درصد تکمیل ثبت نام انجام شده است و تا به امروز 250 غرفه در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی ثبت نام کرده‌اند که البته این ثبت نام تا 25 مردادماه ادامه دارد.

وی یادآور شد: مهم‌ترین معیارمان برای تأیید غرفه‌های ثبت‌نامی بحث محتوایی است که محتواها باید در چارچوب هایی باشد که مرتبط با موضوعات انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، موضوعات میهنی و مرتبط با توانمندی‌های داخلی همچون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جنگ نرم، امور بین‌الملل و بیداری اسلامی است.

سخنگوی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی تصریح کرد: کیفیت تولیدات از دیگر معیارمان به شمار می‌رود که مجموعه سایت‌ها و تولیدات دیجیتال از کیفیت لازم برخوردار باشند. همه این مجموعه‌ها بر اساس استانداردهای لازم مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول