عامل اخاذی اینترنتی در اصفهان دستگیر شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت : در پی شکایت دختر جوانی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی وی در اینترنت و فراهم آوردن موجبات هتک حیثیت وی ، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود:در این زمینه تحقیقات وسیعی در فضای سایبر و شبكه های اجتماعی انجام و سرانجام با روش های علمی و تخصصی پلیس فتا منشاء انتشار این تصاویر به دست آمد.

این مقام مسئول عنوان داشت: با شناسایی منزل و مخفیگاه متهم ماموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و در عملیاتی ویژه عامل هتك حیثیت این دختر جوان را در منزلی واقع در شهرستان کاشان دستگیر كردند .

این مقام انتظامی با بیان اینكه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد كه متهم مدت ها با دختر جوان از طریق اینترنت در ارتباط بوده گفت: بی احتیاطی دختر جوان در ارتباط با یك فرد غریبه و به اشتراك گذاشتن تصویر خصوصی خود برای او باعث به وجود آمدن آسیب های روحی و روانی برای خود او شده است.

سرهنگ مرتضوی تاكید كرد: توصیه همیشگی پلیس فتا به كاربران اینترنت این است كه مراقب عكس ها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوان عكس های شخصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و همچنین تصاویر خود را در گوشی های همراه و یا رایانه هایی كه متصل به اینترنت هستند ذخیره نكنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول