«در فضای مجازی به دیگران اعتماد نکنید»

به گزارش«وبلاگ نیوز»سرهنگ شاکری اظهار داشت: به خاطر داشته باشید که بر روی اینترنت، مردم می‌توانند وانمود کنند که شخص دیگری هستند و با ایجاد ارتباط طولانی اینترنتی اعتماد شما را جلب کنند، هرگز حرفهای آنها را باور نکنید.

وی افزود : ازدواج های اینترنتی بدلیل نوع اشنایی عمدتا بر پایه دروغ ،تقلب وحیله شکل می گیرد و عمده آسیب ها وپیامدهای این محیط متوجه دخترانی است که در سراب یک زندگی رویایی که ساخته وپرداخته در فضای مجازی است ، صادقانه با فرد مقابل خود ارتباط برقرار می نمایند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : هر شخصی مختار است برای بهتر زیستن تلاش کند و راه بهتر زیستن خود را کشف کند، اما لازمه آن برگزیدن منطقی‌ترین و عاقلانه‌ترین راه است. بایددقت کنیم که تصمیم‌های عجولانه و راههای غیر منطقی، به جای دنیای رنگارنگ، ما را به ناکجا آباد هدایت می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان در پایان به شهروندان توصیه کرد : از اشتراک گذاری تصاویر وفیلم ها واطلاعات خصوصی خود در فضای مجازی خوداری کنید.

وی همچنین با بیان اینکه از ملاقات با دوستان اینترنتی جدا پرهیز کنید، گفت: والدین می بایست بر فعالیت فرزندانشان در اینترنت نظارت جدی داشته باشند.

سرهنگ شاکری افزود: در فضای سایبر از اعتماد بی جا به دیگران که ممکن است هویت دیگری غیر از آنکه خود را معرفی کرده اند ،خوداری کنید.

این مقام انتظامی در انتها از مردم خواست: در صورت بروز مشکل ویا سوء استفاده به پلیس فتا مراجعه یا مراتب را از طریق وب‌سایت پلیس فتا بخش ارتباطات مردمی با این پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول