خداحافظی «نجفی سولاری» از رسانه‎های دیجیتال

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، صبح امروز در مراسم معارفه‌ای که با حضور محمد علی منفرد، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر برزین ضرغامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد، «سید مرتضی موسویان» با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد.

سید مرتضی موسویان دارای دکترای مدیریت راهبردی است و از جمله سوابق وی می توان به مشاور معاون آموزش و پژوهش صدا وسیمای جمهوری اسلامی، رئیس دانشکده علمی کاربردی رسانه و تدریس در دانشگاه تهران و دانشگاه صدا و سیما (دانشکده ارتباطات، دانشکده قم و دانشکده فنی و مهندسی رسانه) اشاره کرد.

سیدمرتضی موسویان

سیدمرتضی موسویان

پیش از این مسؤولیت این مرکز را از مهر 92 دکتر حسن نجفی سولاری، از دیگر مسؤولان صداوسیما به عهده داشت که در این مراسم از زحمات و تلاش‌های صادقانه دکتر حسن نجفی سولاری، در طول دوره تصدی مسئولیتش قدردانی شد.

هنوز دلیل این تغییر در مرکز رسانه‌های دیجیتال مشخص نشده است، اما برخی اخبار غیر رسمی از استعفای نجفی سولاری حکایت دارند. این در حالی است که نجفی سولاری همچنان مسئولیت مشاور وزیر در امور فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال را بر عهده دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول