آقازاده متهم دست به دامان فیس‌بوک و توییتر شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، روزچهارشنبه 29 مرداد چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده «م.ه» متهم اقتصادی و سیاسی در شعبه 28 دادسرای انقلاب اسلامی برگزارشد. او قبل از ورود به جلسه دادگاه هنگام پیاده شدن از خودرو، وقتی با خبرنگار صداوسیما مواجه شد گفت: «شما صداوسیمایی ها همه‌تون یک مشت دروغگویید.»

عصبانیت و لحن تند « م.ه»در هنگام ورود به دادگاه با واکنش مردم و رسانه ها مواجه شد. به طوری که دوباره بحث علنی شدن دادگاه وی مطرح شد تا برخورد وی با قاضی پرونده و منشی دادگاه نیز مشخص شود.

«م.ه» در جدیدترین یادداشتی که در صفحه شخصی خود نوشته است با «کاملا سیاسی» خواندن پرونده اقتصادی- امنیتی‌اش، مدعی شده اطلاع رسانی درباره این پرونده به صورت یک‌طرفه بوده و می نویسد:

رسانه های مستقل هم با توجه به تهدیدها و تحدیدها نمی توانند به درستی ابعاد پرونده را منتشر کنند. به همین دلیل پیشنهادی رسید که وکلای پرونده با توجه به مسوولیت حقوقی شان به انعکاس اخبار پرونده و اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی چون فیس بوک، توییتر، ایسنتاگرام، واتس اپ و … بپردازند. (البته اگر تا فردا اینستاگرام و واتس آپ را مسدود نکنند!) به قول معروف “رسانه شمایید!”

م.ه

« م.ه» در ادامه این پست به صفحه رسمی وکلایش در شبکه های اجتماعی اشاره می کند و می نویسد از این پس قرار است رسانه او در خصوص پرونده اش این صفحات باشند.

این موضوع با واکنش برخی مخاطبان نیز همراه شد به طوری که برخی این طریق اطلاع رسانی را دور از شان وکلای دادگستری در کشور دانستند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول