«تیتر بزنید جایزه بگیرید»

به گزارش خبرنگار«وبلاگ نیوز» سایت «حرف تو» از ابتدای سال91 با 2 هدف، شناسایی نخبگان وبلاگ نویس کشور و گسترش مطالب آنان در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرد و در نظر دارد به عنوان بانک جامعی از بهترین مطالب وبلاگ نویسان کشور را انعکاس دهد.

حسن عبدالصمد، مدیر سایت «حرف تو» در خصوص فعالیت‌های این سایت گفت: مدتی پس از شروع فعالیت‌ها، با توجه به استقبال دیگر استان‌های کشور در هر استان، نماینده‌ای انتخاب شد تا خبرهای وبلاگستانی آن استان را پوشش بدهد، و در حال حاضر در 30 استان، 30 نماینده داریم و قصد داریم این کار را به سطح شهرستان های هر استان نیز توسعه بدهیم.

وی در مورد نام سایت‌های استان‌ها گفت: هر سایت، یک نام خاص دارد که در صفحه اصلی حرف تو در نقشه ایران با کلیک بر روی آن استان، می‌توان آن را مشاهده کرد و به آن دسترسی پیدا کرد، این نام ها را خود اعضای هر استان پیشنهاد کردند، همه با هم(سیستان و بلوچستان)، کلام فارس(فارس) و حرف لر (لرستان) از این جمله اند.

وی در خصوص ثبت وبلاگ گفت: کسانی که بخواهند وبلاگ آن ها را رصد شده و در صورت تولیدی بودن، کیفیت محتوا و همسو با انقلاب اسلامی بودن، در سایت قرار بگیرد، می‌توانند در قسمت «ثبت وبلاگ» آدرس وبلاگ خود را قرار دهند و با ثبت مشخصات خود در سامانه پیامکی سایت قرار گرفته و در جریان فعالیت‌های سایت قرار گیرند.

عبدالصمد در مورد رصد این وبلاگ‌ها نیز گفت: تیم رصد با توجه به کیفیت محتوا، وبلاگها را رصد کرده و آخرین پست آن را در سایت قرار می دهد اما اگر کسی هم وبلاگ خود را به روز کرد، می تواند، لینک آن را در بخش ارسال مطلب قرار دهد تا در رصد ما قرار گیرد.

مدیر سایت حرف تو در مورد برگزاری مسابقات مختلف در این سایت نیز گفت: به طور کلی حرف تو، یک مرجع برای 30 سایت کشور محسوب شده و کار باز نشر اخبار و محتوای مناسب دیگر سایت ها را برعهده دارد، در این صورت اگر مسابقه ای در سایتی، برگزار شد، خبر آن را منتشر می کند اما اعلام نتایج در سایت اصلی صورت می‌گیرد، ولی مسابقاتی که به نام خود سایت برگزار می‌شود، حتما جوابگو بوده و برندگان آن اعلام می‌شوند و در بخش پرداخت جوایز، اگر تاخیر صورت گیرد، حتما به اطلاع شرکت کنندگان رسانده می‌شود.

عبدالصمد در مورد موج‌های وبلاگی که سایت‌های زیرمجموعه حرف تو برگزار می‌کنند نیز گفت: ممکن است تکرار این حرکت باعث لوس شدن قضیه شود، اما نکته خوب آن سوژه پردازی به وبلاگ هاست، از سوی دیگر اگر این کار هماهنگ صورت گیرد و چند وبلاگ همزمان راجع به یک موضوع بنویسند، این موج به خبرگزاری ها می‌رسد و از آن طریق رسانه ملی در جریان قرار گرفته و این مطالبه در فضای حقیقی اتفاق خواهد افتاد.

وی موج وبلاگی «اسلام ناب محمدی(ص)» که در پی اهانت به پیامبر(ص) شکل گرفته بود را نمونه موفق این حرکت ارزیابی کرده و گفت: این موج با استقبال خوبی مواجه شد، فضای وبلاگی کشور را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد که تعداد زیادی از وبلاگ‌نویسان در این خصوص پستی را منتشر کنند.

مدیر سایت حرف تو، هدف از حضور در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی را ارتباط حضوری با وبلاگ نویسان دانسته و گفت: بیشتر تمایل داشتیم با دوستانی که در فضای مجازی ارتباط داشتیم، در فضای حقیقی آشنا بشویم، همچنین با گروه های هم راستا برای گسترش فعالیت‌ها و همکاری‌ها، تعامل برقرار کنیم.

از جمله برنامه های این غرفه در طول نمایشگاه، امضای طوماری با نام رسوایی غرب در نوار غزه، است که هر وبلاگ نویس با ثبت آدرس وبلاگ خود متعهد می شود حداقل یک پست را در خصوص این موضوع منتشر کند.

برگزاری مسابقه تیتر بزنید جایزه بگیرید نیز دیگر برنامه این غرفه است که هر روز یک نفر برنده دارد که روز بعد به صورت پیامکی به وی اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول