«بچه شیعه باس» انگلیسی، کار ما بود

به گزارش خبرنگار«وبلاگ نیوز» سایت جبهه جهانی مستضعفین، جهت شناسایی، معرفی و خدمت رسانی به افراد و گروه های فعالی ایجاد شده است که در سراسر دنیا به هر شکلی در گسترش جریان حق و مبارزه با جریان باطل سهیم هستند.

این سایت با گروهی 5 نفره مدیر سایت، سردبیر انگلیسی و کارشناس انگلیسی، سردبیر عربی، کارشناس فارسی و مدیر تعاملات، فعالیت می‌کند و سایت را می‌توان از انتشار پوسترها در شبکه های اجتماعی شناسایی کرد، تحریم کالای اسرائیلی یکی از اقدامات آن‌هاست.

محمد نصرتی، مدیر سایت جبهه جهانی مستضعفین در خصوص سابقه فعالیت سایت گفت: تقریبا یک سال و نیم است که فعالیت را آغاز کردیم و در چند کشور نماینده افتخاری داریم که اخبار را گزارش می کنند اما در 7 کشور نیز نمایندگانی داریم که به صورت پروژه ای در موضوعات خاصی همراهمان هستند.

وی در خصوص فعالیت‌های کمپینی جبهه جهانی مستضعفین گفت: در این سایت فعالیت‌های کمپینی را پوشش می‌دهیم و اگر خودمان توانایی داشته باشیم، جریان را رهبری می‌کنیم، فضیه فلسطین، آزادی کودکان فلسطینی، مسلمانان آفریقای مرکزی و میانمار از این جمله است و در حال حاضر در موضوع تروریسم و اسلام ستیزی تمرکز داریم و فعالیت‌های مردمی را به صورت روزانه و به 3 زبان، در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنیم.

پوستر جبهه مستضعفین درباره غزه

نمونه‌ای از پوسترهای منتشر شده جبهه جهانی مستضعفین در شبکه‌های اجتماعی

نصرتی مجله سبک زندگی اسلامی که به انتشار پوسترهایی با مضامین اسلامی با متن ساده و گرافیک جذاب آن، به زبان انگلیسی بود را نمونه موفق این گروه دانسته و افزود: این پوسترها چیزی شبیه «بچه شیعه باس» اما به زبان انگلیسی بودند و در مدت کوتاه دوماهه بیش از 20هزار بازدید روزانه را جذب کردند، در واقع این مجموعه، به صورت روزانه در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شد اما به دلیل هجمه های اسلام ستیزها و شبهاتی که مطرح می‌کردند نیاز به افراد متخصص تر بود، بنابراین کار را برای مدتی متوقف کردیم تا در این زمینه نیروی مناسب را جذب کنیم.

مدیر سایت جبهه جهانی مستضعفین، گروه هدف در سایت را به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم بنده کرده و گفت: در گروه هدف خارجی هدف ما هدف ما، آگاهی بخشی است و در گروه داخلی هدف، افزایش تفکر جهانی اندیشی است.

جبهه جهانی مستضعفین در فیس‌بوک

فعالیت جبهه جهانی مستضعفین در شبکه‌های اجتماعی

وی هدف از حضور در نمایشگاه را تعامل با دیگر همکاران در این عرصه و شناسایی فعالین رسانه ای بیان کرده و در خصوص نمایشگاه امسال نیز گفت: این نمایشگاه نسبت به پارسال در محل مناسبی قرار ندارد، همچنین چیدمان مناسبی برای آن در نظر گرفته نشده به طوری که این بخش چندان در دید عموم نیست و بازدید بالایی، از آن صورت نمی گیرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول