دردسر کاربران فیس‌بوک با اخبار تقلبی

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از فارس، بسیاری از سایت‌ها با انتخاب تیترهای هیجان انگیز و زرد برای اخبار خود و ارسال لینک آنها به فیس بوک تلاش می کنند کاربران را به کلیک کردن بر روی آنها ترغیب کند. اما در اکثر مواقع این اخبار حاوی جزییات چندانی نیستند و کاربران با مطالعه آنها به اطلاعات بیشتری دست نمی یابند.

این نوع لینک‌ها به کرات برای کاربران فیس بوک ارسال شده و در فید خبری آنها به نمایش درمی آیند و همین مساله باعث ناراحتی و همین طور سردرگمی کاربرانی شده که نمی‌توانند لینک‌های خبری درست را از نادرست تشخیص دهند.

حال فیس بوک تغییراتی در فیدخبری این سایت داده تا پست‌های ناشران و سایت‌های معتبرتر و قابل اعتمادتر به نمایش درآیند و لینک‌هایی که توسط کاربران به عنوان هرزنامه نشانه گذاری می شود از این سایت حذف شود.

در واقع این تغییرات در دو بخش انجام می شود. یکی با هدف کاهش لینک‌های زرد و دیگری به منظور کمک به کاربران برای به اشتراک گذاری محتوا به بهترین شکل در فیس بوک.

البته مدیران این شبکه اجتماعی قبلا هم به این منظور اقداماتی صورت داده بودند، اما طراحان اخبار سایت های زرد هر بار به طریقی توانسته بودند به فید خبری کاربران فیس بوک نفوذ کنند و آنها را با هرزنامه های خود بمباران کنند

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول