۱۲شهریور، نتایج «جهاد مجازی2» اعلام می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از شبستان، رضا قاسمي پور،‌دبیر جشنواره وبلاگ نویسی جهاد مجازی 2 گفت: با پایان یافتن زمان ثبت نام جشنواره، کارداوری آن آغاز و پیش بینی می شود تا «12 شهریور» نتایج نهایی اعلام شود.

وي افزود: داوری این جشنواره در پنج مرحله توسط کارشناسان خبره و متعهد انجام می گیرد که به صورت تخصصی و در بخش های مختلف آثار را بررسی می کنند.

قاسمی پور گفت: با توجه به اینکه مخاطبین جشنواره محدود به کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور می شدند در طول 72 روز ثبت نام آن 906 اثر در آن به ثبت رسید که استان های اصفهان و تهران هرکدام با 207 اثر، استان های خراسان رضوی و آدربایجان شرقی هرکدام با 72 اثر و استان مازندران با 41 اثر به ترتیب بیشترین شرکت کننده را داشته اند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) حسین آباد افزود: در راستای شناسایی وبلاگ‌نویسان کانون‌های فرهنگی مساجد کشور و مرتبط کردن آنها با یکدیگر در قالب شبکه جهاد مجازی جشنواره وبلاگ‌نویسی جهاد مجازی 2 به همت این کانون و با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اصفهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان و دانشگاه پیام نور فلاورجان اين جشنواره برگزار مي شود.

قاسمي پور تصريح كرد:انعکاس و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در فضای مجازی، شناخت و ایجاد ارتباط وبلاگ‌نویسان متعهد و متخصص، تعمیق باورهای اسلامی انسانی در میان آحاد جامعه، انعکاس و ترویج حقایق و فعالیت‌های انجام پذیرفته در کانون‌های فرهنگی مساجد، تهیه بانک اطلاعاتی از وبلاگ‌های مساجد جهت استفاده در شبکه جهاد مجازی و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و کار گروهی در میان دست‌اندرکاران کانون‌های مساجد از اهداف برگزاری این جشنواره است.

قاسمی‌پور افزود:بررسی نقش وجودی امام رضا(ع) در فرهنگ شیعی ایران، دهه کرامت، مدیریت جهادی، فرهنگ در عزم عمومی، عفاف و حجاب، فعالیت‌های کانون محور و نقد و هدایت فعالیت‌های فرهنگی از موضوعات این جشنواره است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی، هنری مهدی موعود(عج) افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، موضوع ویژه این جشنواره با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار می‌شود.

گفتنی است این جشنواره به همت این کانون و با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان، همچنین دانشگاه پیام نور فلاورجان از ۲۳ خرداد تا ۳۰ مرداد برگزار گردید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول