اداره سایت از حضور در شبکه‌های اجتماعی وقت‌گیرتر است

به گزارش خبرنگار«وبلاگ نیوز» محمد دماوندی، مدیر کلوب «حامیان حجاب اسلامی» یکی از بازدیدکنندگان دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بود که در خصوص نداشتن غرفه در این نمایشگاه گفت: ما هنوز سایتی نداریم به همین دلیل غرفه ای در نمایشگاه نگرفتیم، اما تا دوماه دیگر سایت را راه اندازی خواهیم کرد.

وی دلیل نداشتن سایت را اینگونه بیان کرد: در ابتدای شروع فعالیت، قصد داشتیم کارها به صورت جنبش دنبال شود، از طرفی به جهت کمی نیرو، تمرکز بر روی سایت، باعث دور شدن از فعالیت در شبکه های اجتماعی می شد، اما .

مدیر کلوب «حامیان حجاب اسلامی» در خصوص فعالیت‌های این گروه گفت: ما در اکثر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، پلاس، افسران و کلوب دارای صفحه هستیم و فعالیت مستمر داریم و از مهمترین فعالیت های ما وضع پوشش دختر نعیمه اشراقی، جریان مخالفت با آزادی‌های یواشکی زنان که با استقبال خوبی رو برو شد، است و در حال حاضر هم آگاهی رسانی در خصوص جنبش «سطح آب یخ» است که به این نتیجه رسیدیم که این جریان بیشتر برای شاخص کردن ؟ که شخصی ضدخداست، صورت گرفته و این کار باعث معروف تر شدن و پیدا کردن طرفدار برای این فرد می باشد.

وی فعالیت گروه های مشابه را در زمینه حجاب ضعیف ارزیابی کرد و گفت: اکثر این گروه ها، کارهای کلیشه ای انجام می‌دهند و مسائل روز را به چالش نمی کشند و به نظر من، ترس از به چالش کشیدن دارند در حالیکه حرف حق را باید گفت تا بر روی مخاطب اثر کند و ما قصد داریم همه موضوعات را از دریچه حجاب به چالش بکشیم.

این فعال رسانه ای در خصوص استقبال از پیج حامیان حجاب نیز گفت: به جهت رویکرد خاصی که داریم، استقبال خوبی صورت گرفته، در فیس بوک 30 هزار لایک، در پلاس بیش از 2 میلیون دنبال کننده داریم و در کلوب هم پس از دو ماه فعالیت مستمر بیش از 4هزار دنبال کننده داریم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول