از شباهت با «فیس بوک» استفاده بهینه کردیم

به گزارش خبرنگار«وبلاگ نیوز» فیس بوک فارسی، در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی حضور داشت و این شبکه اجتماعی با سابقه 2سال و 7ماهه خود، بیش از 22هزار کاربر ایرانی دارد و نظارت نیز توسط خود کابران صورت می‌گیرد.

احمد حسینی، مدیر روابط عمومی فیس بوک فارسی، هدف از ایجاد این شبکه اجتماعی را بستر سازی سالم برای کاربران ایرانی دانست و در خصوص شباهت ظاهری این سایت به فیس بوک گفت: بیشتر برای اینکه این شبکه در ذهن بماند، این نام و شکل ظاهری را انتخاب کردیم، اما این شباهت باعث عضویت اشتباهی برخی از کاربران که قصد عضویت در فیس بوک را داشتند شده که در برخی از موارد اعضای عضو شده بعد از آشنایی با این فضا، ترجیح دادند که در این شبکه بمانند.

مدیر روابط عمومی فیس بوک فارسی، شباهت با فیس بوک را تنها در نام و ظاهر دانست و گفت: فقط در اسم و ظاهر این دو شبکه، تشابه هست وگرنه بقیه موارد کاملا متفاوت است و در آینده نزدیک نیز قالب جدید که شبهاتی با فیس بوک ندارد، رونمایی خواهد شد.

وی همچنین دسترسی آسان برای کاربر، امتیازدهی سایت، بالارفتن امتیازات و گرفتن برخی امکانات مانند استفاده از گالری از جمله امکانات این شبکه معرفی کرد.

حسینی در خصوص نظارت پست ها در این شبکه نیز گفت: نظارت توسط اعضایی که از طرف مدیر اصلی انتخاب شده باشند صورت می گیرد و از جمله شرایط ناظر شدن، عضویت فعال بیش از یک سال و نیز قرار دادن پست‌هایی بر اساس قوانین سایت دانست.

وی همچنین بازدید از سایت را خوب ارزیابی کرده و گفت: بازدید در طول نمایشگاه نیز خوب بود، البته پس از تبلیغ این شبکه از رسانه ملی، بازدید افزایش چشم گیری پیدا کرده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول