شوخی رییس جمهور با سرعت اینترنت

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از ایسنا رییس‌جمهور در نشست خبری خود در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه«یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری و حضرتعالی استمرار پرشتاب روند پیشرفت علمی کشور است. در این میان سهولت دسترسی محققان، دانش‌پژوهان و دانشجویان به اینترنت پرسرعت می‌تواند به این روند کمک کند. از سوی دیگر مباحثی در مخالفت با استفاده از اینترنت پرسرعت و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر استیضاح وزیر ارتباطات به همین دلیل به گوش می‌رسد. به نظر شما دلیل این مخالفت‌ها چیست؟ و موضع شما در برابر این مخالفت‌ها چه خواهد بود؟»، گفت: مساله پیشرفت علمی بسیار اهمیت دارد و از اهداف مهم کشور است. مقام معظم رهبری هم همواره روی این مساله تاکید دارند و دولت هم تلاش‌هایی در این زمینه دارد تا پیشرفت علمی بیش از گذشته باشد.

روحانی وجود اینترنت پرسرعت را از راه‌های پیشرفت علمی کشور دانست و یادآور شد: اگر بخواهیم مقاله‌ای دانلود کنیم باید ساعت‌ها بنشینیم و گاهی آدم پای اینترنت خوابش می‌برد.

رییس‌جمهور با بیان اینکه افزودن پهنای باند اینترنت مبنای دولت بوده است، ادامه داد: این تصمیم دولت است. این تصمیمات در شورای عالی مجازی اتخاذ می‌شود و در آنجا بحث لازم انجام می‌شود. یکی از تصمیمات دولت، ایجاد شبکه ملی اطلاعات است که قدم‌های اولیه برداشته شده، بودجه لازم پیش‌بینی شده و ان‌شاءالله دولت این کار را خواهد کرد و در شبکه ملی اطلاعات سرعت اینترنت بسیار بیش از حالا خواهد بود و تصمیم دولت بر ادامه این روند است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول