گردهمایی «حزب‌الله سایبر» برگزار شد

به گزارش خبرنگار«وبلاگ نیوز» حزب الله سایبر، چهاردهمین گردهمایی خود را در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی واقع در مرکز همایش‌های محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری تهران، برگزار کرد.

در این مراسم علی اکبر رائفی پور، به سخنرانی در خصوص تشکیل این نمایشگاه و فعالیت در این عرصه و لزوم فعالیت حرفه ای در جبهه فرهنگی انقلاب پرداخت و در ادامه در مورد فعالیت در فضای سایبر گفت: در قدیم رادیو، بعد تلویزیون و اکنون نرم افزارهای داخل موبایل، همه ابزار ارائه یک تفکر هستند، هیچ اتفاق جدیدی نمی افتد، آن چه که بر منبر معاویه گفته می شد، اکنون از بی بی سی می شنوید، با این تفاوت که نهایت صحبت معاویه بر روی چهارهزار برد داشت، اکنون دو میلیارد نگاه می کنند و امکان دارد که به چهار میلیارد هم برسد، اما همان اتفاق است!

وی ویژگی‌های رسانه‌های حاضر را سرعت و وسعت در انتقال اطلاعات و ماندگاری آن است، بیان کرد و گفت: به جز مساله شیوه رساندن و نگاه ابزاری به این مساله، اصل ماجرا کماکان همان است، همان عملیات روانی است که معاویه انجام داد، اتفاق جدیدی نمی افتد، رسانه یکسری متقضیات دارد که با انجام برخی از کارها می شود رسانه ما بشود.

سپس رائفی پور به لزوم همفکری و همکاری گروه‌های حزب اللهی در یک جبهه تاکید کرد و در خصوص اتفاقات اخیر در عراق، سوریه و غزه صحبت های خود را ادامه داد.

در ادامه، از نرم افزار بشقاب‌های خالی رونمایی شد، کودک شش و نیم ساله‌ای به نام محمدعلی کهتری، کوچکترین نقاش جهان اسلام، مظلومیت مردم غزه را بر تابلوی نقاشی به تصویر کشید و در انتها نیز حامد زمانی به اجرای موسیقی زنده پرداخت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول