۱۷ برگزیده «دختر آفتاب» به نیت ۱۷روز اقامت حضرت معصومه(س) در قم

به گزارش«وبلاگ نیوز» معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(س) و روز ملی دختران اقدام به برگزاری جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی دختر آفتاب با محوریت انسان دوستی در دین اسلام و زندگی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) کرد.

نام نویسی در این جشنواره از ۱۵ مرداد شروع و تا هفتم شهریورماه ادامه داشت و با توجه به اینکه این بانوی کریمه ۱۷ روز در شهر قم اقامت داشتند به ۱۷ نفر از برگزیدگان جشنواره هدایایی تقدیم شد.

مجموعه آثار رسیده به دبیرخانه در بخش اصلی ۱۴۶ وبلاگ که شامل بیش از ۱۵۰۰ پست مرتبط با موضوعات جشنواره و در بخش موج وبلاگی ۳۰ اثر بود و اختتامیه این جشنواره دوشنبه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۶ عصر در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

در بخش اصلی الهام امینی از بوشهر (کریمه اهل بیت سلام الله علیها)، مصطفی حسرتی از گیلان (رایحه قم) و مسعود دهقان از استان قم (آفتاب قم) ۳ برگزیده اول این جشنواره شدند.

اسحاق حاجیان پور از خوزستان(حضرت معصومه سلام علیها)، سیدمحمدکاظم رضی زاده از گیلان (دل آباد)، فرشید فرازی از قم (بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها)، پویا فرهادی از لرستان (دختر آفتاب)، مرضیه عبدی قهفرخی از چهارمحال و بختیاری(کریمه اهل بیت سلام الله علیها) و سعید محمدبیگی از اصفهان(آفتاب قم) ۶ نفر برگزیده دوم شدند.

زهره اسماعیلی از ایلام (شفیعه محشر)، عبدالله عبدی قهفرخی از چهارمحال و بختیاری (مسافر آفتاب)، حامد کوهستانی از اصفهان (بانوی پیشتاز)، نسیم مکتبی از خوزستان (شفیعه محشر)، علی نهری ملایری از همدان (کریمه طاهره اهل بیت سلام الله علیها) و مقداد هادیان از مازندران (حکایت عشق) ۶ برگزیده سوم این جشنواره شدند.

سعید ایل بیگی از قم (اهل کویر) و سعیده شریف طبع از لرستان (دختِ آفتاب) نیز در بخش موج وبلاگی برگزیده شدند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول