«از ورود شورا به مسائل اساسی ممانعت می‌شود»

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی اظهار داشت: شورای عالی فضای مجازی با جایگاه مطلوب خود فاصله زیادی دارد.

رئیس مرکز پژوهش های علوم انسانیِ اسلامی صدرا افزود: به اعتقاد من، دولت دهم و دولت فعلی، قدر و قیمت این فرصت طلایی که رهبر انقلاب اسلامی با تأسیس این شورا برای ارتقاء مدیریت فضای مجازی در کشور بوجود آوردند را درک نکرده و به آن به چشم به رقیب نگاه کردند.

وی ادامه داد: امروز این شورا از حداقل امکانات برای فعال سازی خود برخوردار نیست و دولت اهتمامی به فراهم کردن امکانات مورد نیاز شورا ندارد.

غلامی افزود: از طرف دیگر، احساس می کنیم در فعال سازی شورا تعلل وجود دارد و عمداً از ورود قوی این شورا به مسائل اساسی فضای مجازی ممانعت می شود.

رئیس مرکز پژوهش های علوم انسانیِ اسلامی صدرا تصریح کرد: عجیب تر این که با وجود شورای عالی فضای مجازی، دولت یازدهم، شورای عالی فناوری اطلاعات تأسیس کرده و این شورا را در هر موضوعی که بخواهد دور می زند. به نظر من، این رفتارها برازنده یک کشور مترقی و در حال پیشرفت نیست و بیش از همه مردم هستند که در دراز مدت از چنین رفتارهایی متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول