لزوم توجه ویژه به تامین بودجه فرهنگی برای فعالیت در فضای مجازی

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، لاله افتخاری گفت: وقتی حضور جوانان در این نمایشگاه را  دیدم که هر آنچه را که داشتند بر طبق اخلاص گذاشته و وارد عمل شده اند، گویی بهترین لحظات عمرم را سپری می کردم.

وی افزود: لازم است که محصولات تولید شده به زبان های دیگر نیز ترجمه شود، چرا که دنیا چشم امید به جمهوری اسلامی دارد و حتی دیده می شود که برخی مرتب به دنبال این هستند که ما چه محصولی را برای کودکان، نوجوانان و جوانان آنها ارائه می دهیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نکته مهمی که وجود دارد این است که باید در تنظیم بخش مقررات مالی دولت، دنبال این بود که بودجه مسائلی از این دست به صورت بلند مدت و ۱۰ ساله تعیین شود.

افتخاری با بیان اینکه در حال حاضر یک درصد از بودجه دولت به ورزش اختصاص دارد، گفت: باید  در زمینه فرهنگی و فضای مجازی نیز به همین گونه عمل شود.

وی با بیان اینکه همگرایی در این نمایشگاه ستودنی بود و این نشان دهنده نظر پروردگار به این تلاش خالصانه است، خاطر نشان کرد: انتظار می رود که از نظر تولید محتوا به سمت تاکیدات خداوند در قرآن برویم. به عنوان مثال بحث ازدواج جوانان یکی از موضوعات مهم است که باید روی آن کار شود. توجه به خلقت زمین و آسمان، طب اسلامی و روحیه تلاش گری از جمله موضوعاتی است که باید برای گسترش آنان برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/ .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول