تلاش برای توسعه فعالیت های تبلیغی دینی در فضای مجازی

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از فارس حسام سیروس، معاون تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در ارومیه اظهار داشت: در مناطق مختلف کشور برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام موج تبلیغ دینی در فضای مجازی باید راه افتد تا از این رهگذر جوانان در مقابل آسیب های اجتماعی مصون شوند.

وی به راه اندازی بانک وبلاگ نویسان عاشورایی در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر با همت مسئولان و جوانان متدین کشورمان جشنواره ای با محوریت موضوع های عاشورا برگزار شد ولی برگزاری آن استمرار پیدا نکرده است.
سیروس بیان داشت: در جشنواره مورد اشاره از جوانانی که با محوریت عاشورا وبلاگ و وب سایت طراحی کرده و برای تغذیه فکری نسل جدید همت می کنند، تجلیل شده است.

معاون تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به راه اندازی انجمن وبلاگ نویسان مذهبی در استان های مناطق مختلف کشور اشاره کرد و بیان داشت: اما در سطح کشور انجمنی به صورت متمرکز و فعال راه اندازی نشده است که می طلبد در این راستا گام برداشته شود.

سیروس به اجرای طرح «جذب رابطان فرهنگی هیئت های مذهبی» در همه استان ها اشاره کرد و بیان داشت: با در نظر گرفتن میزان تحصیلات، سطح سنی، توانمندی ها و  سوابق اجرایی و فرهنگی افراد نسبت به جذب رابطان فرهنگی اقدام می‌شود.

وی با اشاره اینکه تا پایان امسال امور جذب و سازماندهی به طول می انجامد، اظهار داشت: در سال آینده این طرح به مرحله عملیاتی رسیده و رابطان فرهنگی در کنار روحانی، مداح و مسئول هیئت مذهبی جهت غنی سازی برنامه های مساجد گام برمی دارند.

معاون تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: رابطان فرهنگی باید نهایت تلاش خود را بکنند که نذورات مردمی به خریداری کتب، نرم افزار، برگزاری دوره های آموزشی و برپایی دوره های زیارتی سوق پیدا کند.

سیروس با اشاره به اینکه در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اجرای طرح رابطان فرهنگی با هدف بسیج نیروهای مردمی اجرا می شود، بیان داشت: نسل جدید باید با همه توان در مقابل تهدیدات فکری، اجتماعی و فرهنگی دشمنان نظام ایستادگی کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول