پسر زن نمای شبکه های اجتماعی به دام افتاد

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از قدس آنلاین، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت:در پی رصد و پایش در شبکه اجتماعی لاین ،کارشناسان این پلیس پسری زن نما را که اقدام به فریب و اخاذی از افراد را می‌کرد را شناسایی کردند .

سرهنگ مرتضوی بیان داشت : در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این فرد مدتی است در لاین، خود را دختری معرفی کرده و از این طریق افراد زیادی را به بهانه های مختلف از جمله ازدواج فریب داده که پس از انجام اقدام فریبنده ، مقادیری پول نیز به حسابش واریز می شده است .

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در انجام اقدامات مجرمانه خود قصد اخاذی چند میلیونی در قبال انتشار عکس های خصوصی و محرمانه به دست آمده افراد را داشته، افزود: با بررسی کارشناسان پلیس فتا متهم قبل از انجام اقدامات فریبنده بعدی، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی بیان داشت:متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی در بازجویی های خود اظهار داشت یک سال است فعالیت خود را با نیت سوءاستفاده مالی از کاربران آغاز کرده و با شیوه هایی مختلف توانسته تعداد زیادی کاربران را فریب و از آنها کارت شارژ و یا پول نقد دریافت کند.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد، خاطر نشان کرد :خانواده ها باید مراقب فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی بوده و خط قرمزهای این فضا را به آنها معرفی نمایند و در کنترل و نظارت آنها نهایت دقت را انجام دهند .

همچنین جوانان نیز نباید در گفتگوهای اینترنتی به آنها اعتماد داشته و عکس ها و تصاویر خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار دهند و همیشه این نکته را در خاطر داشته باشید افراد آنلاین در فضای مجازی غریبه هستند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول