وبلاگ نویسی خاطرات زنان مجاهد زنجانی

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از فارس، زهرا چرمی،معاون برنامه سازی و توسعه شبکه اتحادیه انجمن های اسلامی استان زنجان، با اشاره به اینکه این برنامه برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در کنگره ۷ هزار شهید در ۱۵ اسفند ماه سال ۹۱ است، اظهار داشت: این همایش به پاس جانفشانی هزاران زن شهید و مجاهد است که در تغییر مسیر تاریخ انقلاب نقش شایسته ای ایفا کردند.

وی با بیان اینکه این همایش اقدام خوبی از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کل کشور است، تصریح کرد: همایش «لشکر فرشتگان» یادواره زنان مجاهد در استان زنجان در راستای آشنایی نسل جدید با بانوان شهید و مجاهد است.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف این همایش پژوهش در رابطه با بانوان شهید، مجاهد، همسران جانبازان و امدادگران است، خاطرنشان کرد: فاز نخست این پژوهش در استان زنجان مصاحبه با هفت بزرگوار در این عرصه بوده که در طول سال جاری با سایر بانوان نیز مصاحبه خواهیم داشت.

معاون برنامه سازی و توسعه شبکه اتحادیه انجمن های اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در راستای مصاحبه با بانوان مجاهد استان، دانش آموزان به گروه های سه تا پنج نفره تقسیم شده اند و با بانوان مجاهد مصاحبه داشته و خاطرات این زنان مجاهد را در غالب داستان نویسی و وبلاگ نویسی در آورده اند.

چرمی با بیان اینکه وبلاگ نویسی برای ثبت خاطرات زنان مجاهد به صورت جداگانه صورت می گیرد، بیان داشت: وبلاگ نویسی خاطرات زنان مجاهد در راستای فرهنگ سازی زندگی آنها در فضای مجازی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست پژوهش در غالب یادواره در حال اجرا است، افزود: این پژوهش ها ارزیابی می شود و دو گروه می توانند به مرحله کشوری راه پیدا کرده و در کل کشور نیز ارزیابی های لازم صورت خواهد گرفت و گروه منتخب اعلام می شود.

این مسئول اختتامیه این همایش را پایان مهر ماه سال جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول