توضیح رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص فناوری ارتباطات

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از مهر، آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد: جامعه ما از نظر زن و مرد به هم نزدیک است و امیدواریم همچنان که زنان در رده های علمی و اجتماعی از مردان پیشی گرفته اند کرسی های مجلس نمایندگان و شورا ها را نیز بگیرند و به جایگاه واقعی خود دست یابند.

وی وضعیت کنونی جامعه و افکار عمومی کنونی را آگاه خواند و گفت: امروز اینترنت و دیگر راه های ارتباطی در دسترس مردم است ، مردم از همه اخبار اطلاع دارند و هر چه جلو می رویم این دسترسی ارزان تر و آسان تر می شود.

آیت اله هاشمی رفسنجانی گفت: الان نمی‌شود جلوی فناوری ارتباطات را گرفت، در کمتر خانه‌ای تحصیلکرده و دانشجو وجود ندارد و امروز همه خانواده‌ها آگاهند و اطلاع از همه اخبار دارند.

وی گفت: حتی کودکان مدرسه هم سیاسی شده اند؛ حرف‌ها را درک می‌کنند؛ این جامعه فریب نمی‌خورد؛ طبیعت و راه خدا اعتدال است، جامعه ما نیز این را فهمیده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر طبیعت انسان طبیعت افراطی باشد، خطر بزرگی است و فرد افراطی فقط برای درس عبرت گرفتن برای افراد جامعه مفید است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حال حاضر وضعیت آزادی بیان کمی بهتر شده اما هنوز قانع نیستیم و باید به تدریج اصلاح شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول