دستگیری توهین‌کنندگان به امام(ره) در شبکه‌های اجتماعی

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: یازده فریب‌خورده فعال در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه که مطالب توهین‌آمیز نسبت به امام راحل(ره) تولید و بازنشر می‌کردند با تلاش نیروهای امنیتی سپاه فجر فارس شناسایی و دستگیر شدند.

» ادامه مطلب

دولت نمی‌تواند از زیر بار مدیریت شبکه‌ها شانه خالی کند

دکتر فرشاد مهدی‌پور، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی معتقد است که دولت در مواردی که حالت خصمانه در محتوای شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، موظف است اقدام به فیلتر کند.

» ادامه مطلب

آن قدر چریدی، کو دنبه ات؟

ضرب المثلی هست که می‌گوید «آن قدر چریدی، کو دنبه ات»؟ انگار حکایت حال ما را در روزگار فیس بوک و اینترنت پر سرعت، آن روزگار در خشت خام خوانده و نوشته بودند تا بشود، امروز این سوال را راحت از کسانی پرسید که اسم خفن ترین رمان‌های جهان را فهرست می‌کنند در صفحه شخصی فیس بوک شان که ؛ «کو دنبه ات؟»

» ادامه مطلب

لزوم فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی که به اسلام ضربه می‌زنند

امام جمعه میاندوآب گفت: استفاده از فضای آزاد مجازی به معنای ترویج بی بند و باری نیست و فیلتر کردن سایت ها و شبکه های اجتماعی که به مسئله دین اسلام، سیاست کشور و فرهنگ ایرانی ضربه می زنند ضروری است.

» ادامه مطلب

راهکار جدید دولت برای مصون ماندن در فضای مجازی

برخی فعالان فرهنگی و اجتماعی در ماههای اخیر انتقادات جدی نسبت به گسترش اینترنت پرسرعت به دلیل ارتباط آن با اشاعه فساد، بی‌اخلاقی در جامعه و سست شدن بنیان خانواده داشته اند؛ اعتراضی که با واکنشهای مختلفی از سوی موافقان و مخالفان همراه شده است. دراین میان مسئولان وزارت جوانان از تشکیل کمیته تازه تأسیس فضای مجازی و جوانان خبر داده اند. اعضای این کمیته قرار است برای آموزش اصول استفاده صحیح از فضای مجازی و مصون ماندن از آسیب‌های آن چاره‌جویی کنند.

» ادامه مطلب
1 2 3 19
جایزه همراه اول