۱۵۰۰ فعال مجازی قم در دوره های آموزشی فصل رویش شرکت کردند

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از تسنیم داود صالحی ، با اشاره به هدف برگزاری اردوی فصل رویش اظهار کرد: اردوهای فصل رویش یک فلسفه دارد که آن پرداختن به روحیه هیجان خواهی نوجوانان است.

رئیس موسسه فصل رویش افزود: ما می خواهیم تا از روحیه هیجانی و شور جوانی افرادی که به اردو می آیند به خوبی استفاده کنیم و آن ها را به تربیت جهادی سوق دهیم.

صالحی با اشاره به تاریخچه برگزاری اردوهای فصل رویش بیان کرد: اردوهای فصل رویش از سال ۸۳ کار خود را آغاز کرد و در زمینه نشاط و تربیت روحیه جهادی جوانان فعالیت می کند.

وی با اشاره به مکان برگزاری اردوی فصل رویش عنوان کرد: ما در ۳ نقطه کشور مکان هایی را برای برگزاری اردوی فصل رویش در نظرگرفتیم یکی ازآن ها شهرستان بابلسر است که مخصوص فعالان فضای مجازی است.

رئیس موسسه فصل رویش تصریح کرد: مکان دیگری که ما اردوی فصل رویش را برگزار می کنیم شهرستان مریوان و دریاچه زریوار است که مخصوص دانش آموزان اهل سنت است و در فصل تابستان ۵ هزار نفر از این اردو استفاده کردند.

صالحی با اشاره به اردوی فصل رویش بابلسر گفت: تابستان امسال برنامه های خوبی  برای فعالان فضای مجازی در اردوگاه شهید قصابیان بابلسر در نظر گرفتیم  دوره های آموزشی برای آن ها برگزار کردیم و بیش از ۱۵۰۰ نفر قمی از این دوره ها استفاده کردند.

وی با اشاره به برنامه های فصل رویش در زمستان خاطرنشان کرد: برنامه ما در فصل زمستان خلیج فارس و جزیره تنگه هرمز است که این اردو برای همه قشرهای مختلف برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول