بازداشت عوامل یک صفحه فیس‌بوک برای روابط غیراخلاقی

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از فارس، محمد قاسملو، رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: برابر رصد و پایش در فضای مجازی با یک مورد پروفایل فیس‌بوک که این شخص در آن اقدام به انتشار یک مورد شماره تلفن همراه برای برقراری روابط غیراخلاقی کرده بود توسط پلیس فتا شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی اقدامات بعدی برای شناسایی هویت واقعی متهم یا متهمان آغاز شد که با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، صاحب شماره تلفن همراه شناسایی و دستگیر شد و در این دستگیری آلات و ادوات ارتباطات کشف و جهت تحقیقات به این پلیس انتقال یافت.

وی ادامه داد: متهم در اعترافات خود گفت که از چگونگی استفاده از پروفایل فیس‌بوک اطلاع نداشته و یکی از دوستانش جهت پیدا کردن دوست و ارضای لذایذ درخواست کرده که شماره تلفن مرا در پروفایل فیس‌بوک خود منتشر کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مدیر پروفایل مذکور شناسایی و در تحقیق از وی، این فرد اعلام کرد که با چندین نفر پسر تجربه غیراخلاقی داشته و به جهت بیماری جسمی و روانی که دارد، به طور ناخودآگاه به سمت هم جنس‌گرایی کشیده می‌شوم.

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی بیان کرد: متهم ردیف سوم که اقدام به فروش مشروبات الکلی و تریاک به متهم ردیف اول کرده بود نیز دستگیر و ضمن اعتراف به اتهام خود، بیکاری و فقر مالی را علل گرایش خود به سمت فروش اقلام مذکور عنوان کرد.

قاسملو متذکر شد: نتیجه تحقیقات به عرض مقام قضایی منعکس و پرونده برای سیر مراحل بعدی به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی عنوان داشت: تعدادی از جوانان دختر و پسر هستند که به دلیل مشکلات هورمونی گرایش به جنس مخالف نداشته و در دام هوس‌بازان اسیر می‌شوند و مورد بهره‌برداری غیرمجاز جنسی قرار می‌گیرند و والدین باید ضمن توجه به رفتارهای فرزندان خود بعد از رسیدن به سن بلوغ در صورت مشاهده رفتارهای غیرمتعارف، موضوع را با متخصصان امر جهت درمان و پیشگیری از عواقب بعدی در میان بگذارند.

این مسئول در پایان گفت: والدین باید ضمن توجه به رفتارهای فرزندان خود بعد از رسیدن به سن بلوغ در صورت مشاهده رفتارهای غیرمتعارف، موضوع را با متخصصان امر برای درمان و پیشگیری از عواقب بعدی در میان بگذارند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول