نقشه جدید فیس‌بوک برای خوانده‌شدن آگهی‌های بازرگانی

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از فارس، فیس بوک قصد دارد پلاتفورم تبلیغاتی تازه‌ای را برای افزایش کارآیی آگهی‌های آنلاین خود راه‌اندازی کند تا مشاهده این تبلیغات از سوی کاربران تضمین شود.

این پلاتفورم نسخه‌ای طراحی شده از Atlas Advertiser Suite است که یک پلاتفورم مدیریت و برآورد تبلیغات محسوب می‌شود که فیس بوک آنها را سال گذشته از مایکروسافت خریداری کرد.

فیس بوک می‌گوید از این طریق هدف گذاری تبلیغاتی و شناخت مخاطبان به شیوه‌ای موثرتر صورت می گیرد و کاملا می‌توان پی برد که کاربر کدام آگهی را مشاهده کرده، با کدامیک تعامل داشته و کدامیک را جدی گرفته و بر مبنای آن خرید کرده است.

پلاتفورم مذکور هم بر روی سرویس های مختلف فیس بوک و هم بر روی برنامه های همراه و وب سایت های ثالث وابسته به آن قابل نصب است. شرکت های تبلیغاتی و بازاریابی هم می توانند از همین طریق آگهی های مورد نظر خود را خریداری نمایند.

علیرغم همه تلاش ها درآمد تبلیغاتی گوگل هنوز بیشتر از فیس بوک است و این شرکت امیدوار است بتواند از این طریق سرانجام از رقیب قدیمی پیشی بگیرد. درآمد فیس بوک از محل نمایش تبلیغات بر روی تلفن همراه در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ حدود ۱۵۱ درصد افزایش یافته و ۶۲ درصد از کل درآمد این شرکت را طی مدت یاد شده به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول