پیشرفت‌های دشمن در بخش فضای مجازی بسیار خطرناک است

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از  فارس ، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی، سپاهیان و کارکنان شهرستان کوهدشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تأکید به اهمیت دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: جنگ حکایتی جالب و از یاد نرفتنی است و باید نسل امروز و آینده ما آن را بیاموزند و برای همیشه به حافظه‌های خود بسپارند.

وی، رسانه‌ها و جنگ رسانه‌ای که دشمن راه‌ انداخته را بحث اصلی دنیای امروز خواند و خاطرنشان کرد: دشمن از طریق رسانه‌ها حمله می‌کند و جنگ نرم یا جنگ رسانه‌ای راه می‌اندازد، از این ‌رو جوانان مؤمن، متعهد و دلسوز با سلاح ایمان، تقوا و معنویت باید به این عرصه وارد شوند و بدانند آنگونه که در هشت سال دفاع مقدس پوزه دشمن را به خاک مالیدند و مشت محکم و آهنینی به آنها زدند در این نبرد نیز به لطف خدای بزرگ پیروز میدان می‌شویم.

امام جمعه کوهدشت اضافه کرد: نفوذ و پیشرفت‌های دشمن در بخش فضای مجازی بسیار خطرناک است؛ از این‌ رو از نویسندگان، هنرمندان، شاعران و اقشار مختلف می‌خواهیم، در عرصه فضای مجازی پای کار بیایند و خلاقیت و عمل‌گرایی خود را به نمایش بگذارند و برای همیشه خود را ماندگار کنند.

این مسئول یادآور شد: جهاد وظیفه ذاتی هر مؤمن و مسلمان است و این یک افتخار بزرگ برای هنرمندان و شاعران است که در مقابله با دشمنان در فضاهای مجازی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول