مسابقات وبلاگ‌نویسی ویژه هفته دفاع مقدس

به گزارش «وبلاگ نیوز» جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی «حماسه جاویدان» به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت پاتوق وبلاگ‌نویسان استان کهکیلویه و بویراحمد «حرف ناب» برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف ایجاد فرصت تأمل و تدبر پیرامون واقعه‌ دفاع مقدس برای نسل جوان، تلاش برای بیان هنرمندانه و امروزی ابعاد هفته دفاع مقدس، تلاش برای اشاعه ذائقه‌ محتوایی و شنیداری جوانان با موضوع دفاع مقدس، بررسی و تحقیق درباره‌ گرایش و نگاه جوانان به حماسه دفاع مقدس، تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، ارائه عکس‌های ماندگارو ارزشی با موضوع دفاع مقدس و آثار و عوارض استفاده از سلاح‌های شیمیایی برگزار می‌شود.

کاربران برای شرکت در این جشنواره وبلاگ‌نویسی می‌توانند فرم ثبت نام را که موضوع آن «مسابقه وبلاگی» است به نشانی harfenab1@chmail.ir ایمیل کنند.

جشنواره «حماسه جاویدان» از ۲۵ شهریورماه آغاز شده و تا پانزدهم مهرماه ادامه دارد و داوری آثار از ۲۰ تا ۲۷ مهرماه خواهد بود.

مسابقه وبلاگ‌نویسی ویژه استان فارسی‌ها

پاتوق وبلاگی پاسارگاد (باشگاه وبلاگ نویسان پاسارگاد) با همکاری سایت تحلیلی خبری طنین پاسارگاد و به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۳۹۳، مسابقه وبلاگ‌نویسی‌ای را ویژه وبلاگ‌نویسان استان فارسی‌ برگزار می‌کند.

این مسابقه با موضوع ایثار و شهادت و با محتوای مطلب، خبر، داستان و خاطره نویسی، شعر، پژوهش، تصاویر، کلیپ و… و در راستای تبلیغ، ترویج و توسعه محتوای ارزشی، ارائه وبلاگ‌های محتوایی جهت اطلاع رسانی، گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی، تشویق جوانان مستعد و فرهیخته به استفاده بهینه از خدمات اینترنتی برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه باید فرم ثبت نام را پر کرده و به نشانی پست الکترونیک patogheweblagi93@chmail.ir ایمیل نمایید، همچنین در قسمت subject عبارت «مسابقه وبلاگ‌نویسی» را حتما درج نمایند.

تناسب موضوع و محتوا، صمیمیت، روانی و سادگی، طولانی نشدن متن و پیوندهای روزانه و دائم از جمله معیارهای محتوایی داوری این مسابقه است.

استفاده از بخش معرفی وبلاگ، تناسب گرافیک وبلاگ با موضوع و استفاده از آرشیو موضوعی نیز از جمله معیارهای فنی داوری مسابقه محسوب می‌شود.

همچنین تمامی وبلاگ‌های شرکت کننده باید وبلاگ پاتوق وبلاگی پاسارگاد را در قسمت لینک‌های دائم وبلاگ خود لینک نمایند.

گفتنی است وبلاگ‌هایی که در طول هفته دفاع مقدس، مطالب پربار در زمینه دفاع مقدس،جهاد و شهادت در وبلاگ قرار دهند در اولویت داوری خواهند بود.

مسابقه وبلاگ‌نویسی «از جنگ سخت تا جنگ نرم»
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس حوزه الزهرا(س) ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «از جنگ سخت تا جنگ نرم» نموده است.

علاقه مندان می‌توانند آدرس وبلاگ‌های خود را با این موضوع تا تاریخ ۹ مهر به شماره پیامک ۶۶۰۰۰۳۸۰۱۳ ارسال نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول