مسابقه «جهاد فرهنگی، سنگر مجازی» ویژه خواهران طلبه

به گزارش«وبلاگ نیوز» واحد فرهنگی آموزش مجازی حوزه علمیه، مسابقه وبلاگ‌نویسی «جهاد فرهنگی، سنگر مجازی» را ویژه خواهران طلبه غیرحضوری برگزار می‌کند.

این مسابقه با هدف نشر و ترویج ارزشهای دفاع مقدس، بیان هنرمندانه و امروزی پیرامون نقش بانوان در این حماسه جاویدان و ارتقای کمی و کیفی وبلاگ نویسی به عنوان سنگر مجازی دفاع از فرهنگ ناب اسلام و انقلاب برگزار می‌شود.

وبلاگ‌نویسان علاقمند به شرکت در این مسابقه، می‌توانند بررسی ابعاد شعار امسال هفته دفاع مقدس یعنی «ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا» از منظر خواهران طلبه، نقش فرهنگ ایثار و شهادت در سبک زندگی اسلامی، ظرفیت ها، چالش ها و چشم انداز جهاد فرهنگی بانوان و خواهران طلبه در سنگر مجازی دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب وبلاگ خود را به روز کنند.

همچنین می‌توانند در خصوص نقش ناتوی فرهنگی و تاثیر آن در فضای مجازی در کم رنگ کردن دستاوردهای دفاع مقدس و موضوعات آزاد در مورد دفاع مقدس، پست جدید در وبلاگ خود بگذارند.

وبلاگ‌های شرکت کننده می‌توانند بصورت گروهی و یا انفرادی در مسابقه شرکت کنند و ارسال حداقل ۵ یادداشت در وبلاگ برای شرکت در مسابقه الزامی است، همچنین مطالب ارسالی نباید نقل قول از وبلاگ یا وبگاه دیگری باشد. (کپی- پیستی نباشد.)

مسابقه از ۳۰ شهریورماه آغاز و تا ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت و زمان داوری و اعلام نتایج ۲۲ لغایت ۳۰ مهرماه خواهد بود.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه، باید نام و نام خانوادگی، آدرس وبلاگ، ایمیل و شماره تلفن همراه خود را به ایمیل Vu.blog@whc.ir بفرستند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول