فراخوان مسابقه «ولایت و بیداری اسلامی» منتشر شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» دبیرخانه کانون مساجد استان مازندران با همکاری خانه فرهنگ دیجیتال شهید هاشمی نژاد، مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه وبلاگ‌نویسی را با موضوع «ایـثار و شـهادت » و با شعار «ولایت و بیداری اسـلامی» در قالب‌هایی همچون محتوای مطلب، خبر، داستان و خاطره‌نویسی، شعر، پژوهش، تصاویر و کلیپ برگزار می‌کند.

این مسابقه در راستای تبلیغ، ترویج وتوسعه محتوای ارزشی، ارائه وبلاگ‌های محتوایی جهت اطلاع‌رسانی، گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی، تشویق جوانان مستعد و فرهیخته به استفاده بهینه از خدمات اینترنتی برگزار می‌شود.

نام نویسی در مسابقه آغاز و تا آخر هفته بسیج (۱۲ آذرماه) ادامه خواهد داشت و داوری در هر یک از مناسبت های هفته دفاع مقدس و هفته بسیج جداگانه خواهد بود.

علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی خانه فرهنگ دیجیتال شهید هاشمی نژاد نسبت به ثبت‌نام و معرفی آدرس وبلاگ اقدام کنند، همچنین شرکت کنندگان باید پس از دریافت فرم شرکت در مسابقه و تکمیل آن، به آدرس الکترونیکی dig.hasheminejad@chmail.ir نیز ارسال نمایند.

نقش ناتوی فرهنگی و تاثیر آن در فضای مجازی در کم رنگ کردن دستاوردهای دفاع مقدس، چالش های فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی، مصاحبه با جانبازان شیمیایی و خانواده های شهدای جنگ تحمیلی و تبیین نقش زنان در دفاع مقدس از جمله موضوعات این مسابقه است.

 درج حداقل ۵ مطلب درباره موضوع موردنظر وبلاگ، بکارگیری از شیوه های نوین اطلاع رسانی اعم از فید و اسکریپ های مورد نیاز، بروز رسانی مستمر و منظم، استفاده از المان های گرافیکی و تصاویر مناسب برای هر مطلب، میزان بازدیدکنندگان، نوآوری و خلاقیت در بخش های مختلف و سرعت بارگذاری وبلاگ را مهمترین معیارهای داوری در این مسابقه  است و امتیازدهی هیئت داوران بر اساس نحوه نمایش وبلاگ در مرورگر اینترنت اکسپلورر و گوگل کروم و فایرفاکس خواهد بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول