جشنواره «پست‌های مقدس» برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» جشنواره «پست‌های مقدس» به همت قرارگاه فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی و در ذیل برنامه‌های کنگره ملی شهدای دانشجو برگزار می‌گردد.

این مسابقه با هدف زنده کردن ارزش‌ها، ارج نهادن به فرهنگ دفاع مقدس و ترویج آن در فضای مجازی و نیز شناسایی استعدادهای موجود در این عرصه به منظور ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع از فعالین ارزشی و انقلابی حاضر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این جشنواره ویژه دانشجویان سراسر کشور بوده و علاقه مندان از ۱۲ تا ۳۰ مهرماه جاری فرصت دارند جهت ثبت وبلاگ خود برای شرکت در جشنواره اقدام کنند.

آثار ارسالی به جشنواره آبان ماه امسال با حضور داوران برجسته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و اعلام وبلاگ‌های برگزیده و تاریخ اختتامیه متعاقبلا اعلام می گردد.

 معرفی شهدای دانشجو، سبک زندگی شهدا خصوصا شهدای دانشجو، انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز، حجاب و عفاف در فرهنگ دفاع مقدس، جنگ نرم، دفاع مقدس درس‌ها، عبرت‌ها و مسئولیت‌های ما از جمله موضوعات این جشنواره است.

همچنین هر وبلاگ پیرامون یکی از شهدای دانشجو ایجاد شده و مطالب آن تا حد زیادی با محوریت شهید مورد نظر مرتبط باشد و در صورت نیاز علاقمندان می‌توانند اطلاعات اولیه(عکس، وصیت نامه، دست نوشته و …) که از شهید به یادگار مانده را از دبیرخانه کنگره در استان مرکزی دریافت کنند و از آن در تولید محتوا برای وبلاگ خود استفاده کنند.

تمامی وبلاگ ها می بایست لوگوی کنگره و لینک آن را در وبلاگ خود قرار دهند و دقت در انتخاب عنوان وبلاگ و جذابیت آن، تولیدی بودن، استفاده از سوژه های پر اهمیت و کمتر استفاده شده، رعایت نکات نگارشی، املایی و دستوری از جمله قوانین بخش محتوایی این مسابقه است.

 انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول