برگزاری مسابقه در کمپین «شاد هستیم»

به گزارش«وبلاگ نیوز» بانک سامان مسابقه عکاسی «شاد هستیم» را در شبکه اجتماعی لنزور و اینستاگرام و با هدف ایجاد تعامل بیشتر و معرفی کانال‌های ارتباطی مدرن با مشتریان و مخاطبان خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌کند.

علاقمندان می‌توانند ابتدا در جشن‌ها و مراسم خود (تولد، عروسی، میهمانی و …) کارت هدیه بانک سامان کادو بدهند یا بگیرند، سپس از این کارت (در کنار دوستان و بستگان خود) عکس گرفته در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، لنزور و …) با هشتگ #شادهستیم به اشتراک بگذارند و سپس دوستان خود را به تماشا و پسندیدن (Like) عکس دعوت کنند.

نکته مهم این است که در عکس‌های ارسالی باید کارت هدیه بانک سامان در عکس به‌صورت واضح قابل مشاهده باشد، شأن جامعه ایرانی و اسلامی در عکس رعایت شده باشد و ویرایشی برای اضافه کردن قسمتی به عکس صورت نگرفته باشد.

علاقمندان برای ارسال عکس ابتدا باید در شبکه‌های اجتماعی لنزور و اینستاگرام بپیوندند و از طریق اپلیکیشن اینستاگرام پس از انتخاب عکس خود، از طریق کلید Direct آن را برای @samanbank ارسال کنند. (نام و نام خانوادگی خود به‌همراه شماره تماس خود به دبیرخانه ارسال کنند.)

اگر فردی، چنانچه عکس‌های خود را در صفحه‌های رسمی بانک سامان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند، لازم است موارد زیر را رعایت کنند:

صفحه‌های رسمی بانک سامان را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند، عکس‌ها را با استفاده از هشتک شاد هستیم (#شادهستیم) به اشتراک بگذارند، نام و نام‌خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را، در شبکه‌های اجتماعی مختلف برای ما به‌صورت پیغام خصوصی ارسال کنند و دوستان‌تان را به تماشای عکس‌های خود دعوت کنند.

اسامی برگزیدگان این مسابقه نیمۀ هر ماه در وب‌سایت بانک سامان قرار خواهد گرفت و برگزیدگان لازم است عکس اصلی خود را در سایز و کیفیت بالا برای دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول