محبوب‌ترین ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از  ایرنا، هشت ورزشکار محبوب دنیای ورزش از نظر شبکه های اجتماعی به شرح زیر معرفی شده اند.
کریستیانو رونالدو
رونالدو در رتبه نخست رسانه های اجتماعی می باشد.این ستاره پرتغالی برای رئال مادرید بازی می کند و بیش از صد میلیون طرفدار در فیس بوک دارد. گلزنی وی برای رئال مادرید قابل توجه است. وی ۲۶۹ گل در ۲۵۷ بازی به ثمر رسانده است.
وی ۳۰ میلیون طرفدار در توئیتر دارد.
 لیونل مسی
این ستاره آرژانتینی ۷۴میلیون دوست درفیس بوک داردوبیش ازدو میلیون طرفدار در توئیتر دارد.
نیمار
این ستاره ۲۲ ساله برزیلی، ۴۸ میلیون طرفدار در فیس بوک دارد. در توئیتر وی چهارمین ورزشکار محبوب دنیا است.
کاکا
کاکا در شبکه های اجتماعی هنور خیلی محبوب است. این ستاره ۳۲ ساله ، ۲۱میلیون طرفدار در توییتر دارد. که موجب شده این فوتبالیست،به دومین ورزرشکار محبوب دنیا تبدیل شود . در فیس بوک ۳۹میلیون از طرفداران وی ثبت نام کردند.
لی بران جیمز
این بسکتبالیست آمریکایی تنها ورزشکاری است که رکورد فوتبال را در رسانه های اجتماعی شکسته است. وی ۱۵ونیم میلیون طرفدار در توئیتر دارد که سومین ورزشکار محبوب دنیا محسوب می شود. وی ۲۲ میلیون طرفدار در فیس بوک دارد.
مسعود اوزیل
اوزیل بازیکن فوتبال آلمان، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است که بیش از ۲۶ و نیم میلیون طرفدار در فیس بوک و بیش از ۸ میلیون طرفدار در توئیتر دارد. اوزیل محبوب ترین ورزشکار آلمانی در رسانه های اجتماعی محسوب می شود.
اوسین بولت
این دوندهٔ جامائیکایی دو سرعت و سریعترین انسان جهان است. وی ۱۶ میلیون طرفدار در فیس بوک و سه و نیم میلیون طرفدار در توئیتر دارد.
دیوید بکهام
دیوید بکهام کاپیتان سابق انگلیس، محبوبیت خود را در شبکه های اجتماعی حفظ کرده است. این فوتبالیست سابق منچستریونایتد و رئال مادرید ۵۰ میلیون طرفدار در فیس بوک دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول