جشنواره تبلیغ مجازی «بلاغ » برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» جشنواره تبلیغ مجازی«بلاغ» با هدف زنده نگهداشتن ابعاد مختلف حماسه عاشورا و همچنین فراگیر سازی سبک زندگی عاشورایی در جامعه اسلامی از طریق استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری به ویژه رسانه های دیجیتال،دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این جشنواره در حقیقت ادامه جشنواره «جنات نوین» است که در سال گذشته و با موضوع تبلیغ در فضای مجازی، با استقبال بیش از ۴هزار مبلغ در زمینه تبلیغ نوین بصورت مجازی، رسانه و مکتوب برگزار شد، اما «بلاغ» امسال بصورت تخصصی‌تر برگزار می‌شود.

محورهای موضوعی جشنواره بلاغ در حوزه سبک زندگی عاشورایی، حجاب و عفاف در سایه سار آموزه‌های حسینی دارای بخش‌های مختلف متنی(مقاله و پژوهش، داستان، خاطره نویسی)، عکس نوشته (از عکس برای انتقال پیام استفاده نموده و فقط در هر پست متنی را برای توضیح عکس درج شود)، پادکست حداکثر ۵ دقیقه، (که تنها از صوت برای انتقال پیام استفاده شود)، ودکست حداکثر ۵ دقیقه، (که از تصویر و فیلم برای انتقال پیام استفاده شود. مانند: انواع فیلم‌ و انیمیشن).

لازم است که مبلغان علاقمند به شرکت در مسابقه در سایت عضو شوند و تا اربعین حسینی مهلت دارند که به تولید و بازنشر مطالب بپردازند.

مطالب باید حتما تولیدی و در دو موضوع سبک زندگی عاشورایی، حجاب و عفاف در سایه سار آموزه های حسینی تدوین گردد و مطالب با شرایط اعلام شده باید در فضای مجازی ( شامل سایت، وبلاگ، شبکه اجتماعی) بازنشر شود اما نرم افزارهای پیام رسان مانند وایبر، واتس آپ و … شامل مسابقه نمی‌شوند.

مطالب باید در روزهای مختلف در فضای مجازی بازنشر و در بخش متنی و عکس نوشته حداقل ۲۰ اثر و در بخش های صوتی و تصویری حداقل ۱۰ کلیپ در موضوع جشنواره تولید گردد.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول