برگزاری مسابقه «فرهنگ کارآفرینی و فناوری‌های نوین مهندسی» در قوچان

به گزارش«وبلاگ نیوز» دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان با محوریت فرهنگ کارآفرینی و فناوری‌های نوین مهندسی اقدام به برگزاری نخستین دوره مسابقات وبلاگ نویسی علمی-دانشجویی می‌کند.

این مسابقه با نام«فرهنگ کارآفرینی و فناوری های نوین مهندسی» با هدف اطلاع‌رسانی گسترده در زمینه توسعه کارآفرینی و کاربرد فناوری‌های نوین مهندسی در مشاغل جدید، برگزار می‌شود و امتیاز دهی وبلاگ‌ها براساس کیفیت محتوایی و فنی صورت می‌گیرد.

عنوان و محتوای علمی وبلاگ، نوآوری و خلاقیت در سبک نوشتار و عدم استفاده از قالب‌های آماده، فهرست‌بندی مناسب و درج منابع و مراجع مورد استفاده قسمتی از پارامترهای ارزیابی است.

محمدپور ادامه داد: استفاده کمی و کیفی مناسب از صوت و تصویر، استفاده از پیوندهای مفید سرعت بارگذاری وبلاگ و به روز رسانی مستمر و منظم، وضعیت وبلاگ در موتورهای جستجو، رعایت اصول گرافیکی و استفاده از جذابیت‌های ظاهری از دیگر این پارامترها خواهد بود.

۱۰ آبان ماه آخرین فرصت ثبت‌نام در این مسابقه است و شرکت کنندگان از هر رشته تحصیلی مجاز به شرکت هستند؛ اما هر فرد مجاز به ارائه یک وبلاگ در مسابقه بوده و هر وبلاگ نیز می‌تواند ماحصل تلاش نهایتا یک گروه سه نفره قرار بگیرد.

مطابقت وبلاگ با قوانین مسابقه، مطابقت عنوان و موضوع وبلاگ با موضوعات مسابقه، احراز کیفیت از لحاظ هنری و محتوایی و عدم وجود محتوای مجرمانه در وبلاگ از شرایط سنجش محتوایی توسط هیات داوران خواهد بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول