تلاش برای مقابله با آزار زنان در توییتر

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، توییتر با همکاری یک سازمان غیرانتفاعی موسوم به Women, Action & Media  ابزاری را طراحی کرده که به کاربران امکان می دهد به سرعت هرگونه تلاش برای سوءاستفاده از زنان یا ارسال مطالب توهین آمیز در مورد آنها را گزارش دهند تا عوامل این نوع رفتارهای آزاردهنده در فضای مجازی به سرعت شناسایی شده و با آنها برخورد شود.

توییتر قول داده به شکایاتی که در این زمینه دریافت می‌کند ظرف مدت ۲۴ ساعت رسیدگی کرده و آنها را برطرف کند. سازمان Women, Action & Media هم ضمن کمک به رسیدگی به شکایات دریافتی واکنش های توییتر به آنها را هم رصد می کند تا به این شرکت در جهت ارتقای سیاست گذاری ها و مقابله با آزار و اذیت های اینترنتی یاری برساند.

سایت توییتر با توجه به ساختاری که دارد تاکنون شاهد ایجاد حساب های کاربری متعدد برای ارسال پیام‌های توهین آمیز و مزاحمت برای زنان بوده و این شرکت برای حل این مشکل در ماه‌های اخیر زیر فشار سنگین افکار عمومی بوده است. از سوی دیگر تروریست‌های داعش هم برای انتشار تصاویر و ویدیوهای جنایات خود به طور گسترده از توییتر استفاده می‌کنند و این سایت نتوانسته در برخورد با این مشکل چندان موفق باشد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول