نشست «نقش فضای مجازی در گسترش فعالیت های قرآنی» در اراک برگزار می شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از شبستان پیمان عین القضاتی، مسئول موسسه اصحاب الثقلین اراک، با اشاره به اهمیت فعالیت های قرآنی و گسترش آن در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: موسسه قرآنی اصحاب االثقلین اراک در نظر دارد در همین راستا نخستین نشست فضای مجازی در گسترش فعالیت های قرآنی را برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه این نشست با حضور مسئولان و مدیران فرهنگی، فعالین قرآنی، وبلاگ نویسان، چهره های قرآنی و خبرگزاری ها و مدیران فعال درفضای مجازی برگزار می شود، افزود: در این نشست در خصوص چگونگی انجام فعالیت های قرآنی در فضای مجازی بحث و گفتگو خواهد شد.

عین القضاتی با اشاره به اهیمت اجرای فعالیت های قرآنی و تاثیر بیشتر آن در فضای مجازی بیان کرد: امروز با وجود گوشی های همراه و امکانات موجود دسترسی به اینترنت برای همگان به ویژه نسل جوان فراهم است و این فضا مکانی مناسب برای انجام فعالیت های فرهنگی است.

مسئول موسسه اصحاب الثقلین اراک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان و استفاده آنها از فضای مجازی در تخریب اذهان نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی، افزود: مسئولان فرهنگی نباید بیکار بنشینند و باید از این فضا در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان و جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت های فرهنگ و قرآنی بپردازند.

وی بیان کرد: اگر مسئولان فرهنگی و قرآنی در این زمینه قوی وارد شوند، می توانند بسیار تاثیرگذار بوده و نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی را که آینده سازان این مرز و بوم هستند به فعالیت های فرهنگی مطابق با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی جذب کرده و از فرهنگ غلط غربی که توطئه ای از سوی دشمنان است دور کنند.

انتهای  پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول