قول وزارت ارتباطات برای اصلاح عناوین مجرمانه

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی دستگاه قضا عصر دیروز، در پاسخ به اینکه مهلت یک ماهه وزارت ارتباطات در رابطه با اصلاح فضاهای مجازی از عناوین مجرمانه به پایان رسیده و آیا محکم تر در این مورد نباید اقدام شود گفت: دستگاه‌های قضایی و انتظامی موظف هستند با جرایم مشهود برخورد کنند. فرقی ندارد این جرم مشهود در فضای مجازی باشد یا غیرمجازی.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه وزارت ارتباطات قول داده مشکل را حل کند، افزود: صحبتی با دستگاه‌های ذیربط انجام شده بود. و آنها به ما گفتند نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم هم شبکه‌های اجتماعی را داشته باشیم و هم از فضای مجرمانه و فساد جلوگیری کنیم. همچنین در نشستی که قبل از پایان مدت یک ماه داشتیم به ما گفتند قول می‌دهیم این اقدامات را در ظرف مدت کوتاهی حل کنیم.

وی افزود: کارگروه مصادیق مجرمانه با ریاست دادستان کل کشور در ظرف ۷ روز اخیر دو جلسه برگزار کرد که امروز هم جلسه فوق العاده ای داشت و قول دادند که ظرف مدت کوتاهی در آینده بخشی از این جرایم را حل کنند. دادستان تهران هم گفته اند اگر وزارت ارتباطات به هر دلیلی نتواند به قول‌هایی که داده عمل کند دادستان ورود پیدا می‌کند و جلوی این موضوع را می‌گیرد.

محسنی اژه ای در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر اینکه در شورای عالی فضای مجازی موضوع ساماندهی پیامک های انبوه اطلاع رسانی شده است آیا موضوعات دیگر در این شورا مطرح نشده، گفت: در حال حاضر عضو شورای عالی فضای مجازی نیستم و در این جلسه شرکت نداشته و از جزییات آن نیز خبر ندارم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول