فاز اول «شبکه اجتماعی دانش‌آموزی» دهه فجر آغاز به کار می‌کند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از نسیم، حمیدرضا کفاش در ارتباط با طرح ایجاد «شبکه اجتماعی دانش‌آموزی» گفت: در حال حاضر کار مطالعاتی بر روی این شبکه‌ها به اتمام رسیده؛ منظور از این مطالعه، مطالعه شبکه‌های اجتماعی سراسر دنیا و پی‌بردن به نکات مثبت و منفی و تهدیدها و فرصت‌های آنهاست.

وی افزود: مرحله دوم، کار مطالعاتی و تحقیقاتی در خصوص حضور دانش‌آموزان در این شبکه اجتماعی است که این مرحله هم به پایان رسیده است؛ مرحله سوم انتصاب عوامل اجرایی و مدیریتی این شبکه‌هاست که در حال حاضر با افرادی مصاحبه انجام شده و امیدواریم تا پایان آذرماه مراحل عقد قرارداد و صدور ابلاغ اجرایی کارکنان انجام شود.

کفاش ادامه داد: فاز اول شبکه اجتماعی دانش‌آموزی، در دهه مبارک فجر با حضور دانش‌آموزان نخبه و ممتاز آغاز به کار می‌کند.

معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش هدف اصلی از این شبکه اجتماعی را مرتبط کردن دانش‌آموزان نخبه کشور با یکدیگر عنوان کرد و گفت: تاکنون ۳۲ دوره مسابقات قرآنی در کشور برگزار شده، اما متأسفانه از برگزیدگان این مسابقات بهره کافی برده نمی‌شود؛ در صورتی که این دانش آموزان باید با یکدیگر مرتبط باشند، تا بتوانند داشته‌های خودشان را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به صورت مستقیم بر این شبکه اجتماعی نظارت دارد و با به کارگیری مدیران و مجریان این شبکه‌ها در واقع یک نقش هدایتی و حمایتی از دانش‌آموزان را دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول