فراخوان وزارت ارتباطات به تولیدکنندگان سامانه های هوشمند فیلترینگ

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، این طرح با هدف صیانت فرهنگی- اجتماعی ارتباطات در فضای مجازی و اجرای فیلترینگ هوشمند صورت می گیرد که چندی پیش تفاهمنامه اجرای آن میان پژوهشگاه ICT و شرکت ارتباطات زیرساخت منعقد شد.

بر این اساس، فراخوان «شناسایی تولیدکنندگان سامانه های هوشمند در حوزه پالایش محتوا» از سوی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف بهره گیری از تمام ظرفیت های کشور اعلام شد.

در راستای تفاهم نامه بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت با موضوع «پالایش هوشمند محتوا در فضای اینترنت» مقرر شد این پروژه با همکاری این پژوهشگاه انجام پذیرد.

در این فراخوان مدنظر است از تمام ظرفیت های موجود کشور به ویژه شرکت های دانش بنیان و دانشگاه هایی که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می کنند برای عملیاتی کردن فیلترینگ هوشمند استفاده شود.

این طرح در نهایت قرار است منتج به بومی سازی فناوری یا تولید محصول شده که در جهت بهره گیری در سامانه هوشمند صیانت فرهنگی – اجتماعی ارتباطات فضای مجازی کشور استفاده خواهد شد.

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین اظهارات خود اعلام کرد که سیستم فیلترینگ هوشمند تا ۶ ماه آینده به صورت کامل در کشور اجرایی می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول