فرهنگ ایرانی اسلامی را با رفتارهای نسنجیده در فضای مجازی خدشه دار نکنیم

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی در جمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز گفت: این پلیس به دنبال تقویت تعاملات فی ما بین با مردم بوده و موفقیت روزافزون این پلیس در گرو تعاملات سازنده معنی و مفهوم پیدا می کند.
سرهنگ محمد قاسملو تصریح کرد: جرائم حوزه فضای مجازی در کل به جرائم مالی و اجتماعی و اخلاقی تقسیم بندی می شود، متاسفانه تبعات منفی جرائم اجتماعی و اخلاقی در ایران اسلامی بیش از جرائم مالی و اقتصادی بوده و با توجه به عدم سنخیت مسائل غیراخلاقی با فرهنگ ایرانی اسلامی، مشکلاتی را برای فرد در جامعه و بیرون از مرزهای ایران اسلامی برای کشورمان به وجود می آورد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به این موضوع که فرهنگ ایرانی با قبول اسلام به یک فرهنگ آرمانی مبدل گشته و متاسفانه تعدادی از کاربران، ناآگاهانه در سایتهای غیرمجاز و غیراخلاقی قدم برداشته و با رفتارهای نسنجیده، امنیت و فرهنگ ایرانی اسلامی را در فضای مجازی خدشه دار می کنند.

وی در ادامه بیان نمود: دانشجویان و دانش آموزان بایستی به خاطر داشته باشند که موفقبت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی در گرو تلاش خودباوری و سختکوشی جوانان بوده و بایستی تمام سعی خود را در جهت انتشار و صدور آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در بیرون از مرزهای کشور با استفاده بهینه از فضای مجازی جامعه عمل بپوشانند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اهداف دشمنان قسم خورده انقلاب در جنگ نرم، خاطرنشان کرد: از همان روز پایان جنگ تحمیلی، دشمنان جنگ نرم را برعلیه ایران اسلامی به راه انداختند و با استفاده از بزرگ نمایی و دروغ پردازی با سلطه رسانه ها، مطبوعات، سایت ها و خبرگزاری ها در فضای سایبری سعی می کنند مردم فهیم کشورمان را از راه اصلی و اسلام گریزی و خواسته های نامشروع خود را به ایران و ایرانی تحمیل کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول