ظرفیت فضای مجازی در راستای توسعه معارف اسلامی استفاده شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، یدالله رجایی ظهر در مراسم اختتامیه دومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم اظهار کرد: جشنواره افسران جنگ نرم با اهداف مختلفی در استان زنجان اجرا شده است.

وی پیگیری تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه مقابله با جنگ نرم دشمن را از اهداف برگزاری جشنواره افسران جنگ نرم دانست و بیان کرد: این جشنواره با هدف تشویق افسران جنگ نرم و حمایت از فعالان این عرصه برگزار شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان شناسایی الگوهای موفق و فعالان بسیج دانشجویی در عرصه سایبری و فضای مجازی به جامعه و سایر دانشجویان و تقدیر از آنها را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره افسران جوان جنگ نرم دانست.

این مسئول ادامه داد: حساس کردن جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان به موضوع فضای مجازی و تهاجم فرهنگی دشمنان از دیگر اهداف این جشنواره است.

رجایی با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی مهم ترین عرصه جنگ نرم و هجمه دشمنان است، گفت: دشمنان با ایجاد شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به جنگ تمام عیار با نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

وی ایجاد شور و نشاط و فضای رقابتی بین دانشجویان در عرصه فضای مجازی را از دیگر اهداف این جشنواره دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به محتوای دومین جشنواره افسران جوان جنگ نرم اشاره و اظهار کرد: این جشنواره در عرصه فضای مجازی و سایبری برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه این جشنواره در حوزه وبلاگ، وب سایت، پویانمایی، فیلم کوتاه و مستند برگزار شده است، بیان کرد: جشنواره افسران جنگ نرم با پنج موضوع شامل جنگ نرم، بیداری اسلامی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، شهدای دانشجو و اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی هیئت داوران ۴۰ سایت و وبلاگ و دو فیلم کوتاه و انیمیشن انتخاب شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به اینکه ۱۲ اثر در این جشنواره به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده است، گفت: این اقدام بسیج دانشجویی در زمینه برگزاری این جشنواره قابل تحسین است.

در این مراسم همچنین سردار جهانبخش کرمی اظهار داشت: جشنواره افسران جنگ نرم قطعا دستاوردهای مهمی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دومین جشنواره افسران جوان جنگ نرم در حوزه فضای مجازی و سایبری برگزار می شود، گفت: امروز فضای مجازی میدان نبرد دیگری در کشورمان محسوب می شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به پیروزی ملت قهرمان ایران در طول ۳۵ سال گذشته در مقابل همه ابرقدرت های جهان اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با همه توان در مقابل دشمن ایستادگی کردند و تا آخرین نفس جنگیدند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس حسین وار جنگیدند و حسین وار به درجه رفیع شهادت نائل شدند، بیان داشت: امروز همه ملت ایران به عهد خود وفا کردند و پشتیبان واقعی نظام هستند.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با شهادت خود عزت و اقتدار خاصی به کشورمان بخشیدند و ولایت مداری خود را به اثبات رساندند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و ابرقدرت ها در طول ۳۵ سال گذشته در مقابل عظمت و ولایت مداری ملت ایران شکست خوردند، افزود: امروز ملت ایران به عهد خود وفا کرده و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دانشجویان را افسران جوان جنگ نرم می دانند، افزود: ایستادگی و پایداری تا آخرین نفس شعار عاشورا است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول