فیس بوک و مبارزه با پستهای تبلیغاتی
به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از ایسکانیوز اگر از کاربران فیس بوک هستید، حتماً با پستهای آزاردهندهای مواجه شدید که شما را ترغیب به خرید یک محصول یا اپلیکیشن کردهاند. خبر خوشحال کننده این است که صاحبان این شبکه اجتماعی قصد مبارزه با ارسالکنندگان این پستها را دارند.
فیس بوک چند ماه پیش قول داد که جلوی پستهای اسپم و گدایان لایک (مثلاً هر لایک مساوی است با یک نشانه اعتراض) را خواهد گرفت. پس از موفقیت نسبی شرکت مذکور در این زمینه ، مسئولان فیس بوک به دنبال حذف پستهای تبلیغاتی هستند. البته منظور پستهایی است که کاربر را مجبور به خرید کالایی میکند. بهطور مثال بعضی صفحات پستی میگذارند و طی آن قول میدهند که کاربر با دانلود یک اپلیکیشن مخصوص شانس ورود به قرعه کشی و برنده شدن را خواهد داشت. اگر مسئولان فیس بوک درست عمل کنند ؛ دیگر شاهد چنین پست هایی نخواهیم بود.
بزرگترین شبکه اجتماعی به تازگی نظر سنجی برگزار کرده و با توجه به نظر منفی اکثر کاربران شرکت کننده ، تصمیم به حذف و مبارزه با این پستها گرفته است. فیس بوک اعلام کرده که تغییرات News Feed از ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی اعمال میشود.
انتهای پیام/.