کنگره ملی «امامزاده جعفر بن موسی الکاظم علیه السلام» در پیشوا برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» دبیرخانه کنگره ملی جعفر بن موسی الکاظم علیه السلام با هدف آشنایی بیشتر با ابعاد شخصیتی و سیره این امامزاده جلیل القدر، نمودار ساختن زوایای پنهان شخصیتی ایشان، لزوم آشنایی و ارتباط بیشتر نسل جوان با امامزاده ها و حیات فکری سیاسی ایشان و در نهایت الگوگیری از سیره امامزادگان در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … اعلام فراخوان نموده است.

این کنگره در چهار بخش آثار علمی(فراخوان مقاله)، آثار ادبی(شعر، داستان کوتاه، خاطره، دل نوشته، قطعه ادبی)، آثار هنری(طرح، عکس و پوستر) و آثار مجازی(سایت و وبلاگ) برگزار می‌شود.

بیانات مقام معظم رهبری پیرامون امامزاده جعفر بن موسی (علیه‌السلام) و مردم پیشوا، کرامات ثبت‌شده از امامزاده جعفر بن موسی (علیه‌السلام)، عکس امامزاده، بناها و موقوفات ایشان، جعفر بن موسی (علیه‌السلام) و سبک زندگی اسلامی در مردم پیشوا و فضیلت‌های اخلاقی جعفر بن موسی (علیه‌السلام) از جمله محورها و موضوعات مجازی (وبلاگ و وب‌سایت) کنگره ملی «جعفر بن موسی الکاظم علیه السلام» است.

تمام شرکت‌کنندگان موظف هستند پوستر کنگره و سایر تبلیغات کنگره را در رسانه خود قرار دهند و در صورت عدم رعایت این مورد، در مرحله‌ی اولیه داوری رسانه موردنظر حذف خواهد شد.

تولید محتوا در زمینه موضوع کنگره دارای امتیاز ویژه می‌باشد و محدودیتی در ثبت‌نام بیش از یک رسانه وجود ندارد و آثار به‌صورت گروهی نیز پذیرفته می‌شوند.

در بخش وبلاگ‌نویسی، تمام وبلاگ‌ها با یک پست می‌توانند در مسابقه شرکت کنند، اما به وبلاگ‌های تخصصی امتیاز ویژه‌ای اعطا خواهد شد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند از تمامی قالب‌های رایج نوشتاری از قبیل: دل نوشته‌ها، خاطرات، یادداشت روزانه، مقاله، قطعات ادبی، شعر و عکس و… به‌طور مجزا استفاده نموده، تا برای هر بخش امتیاز جداگانه‌ای دریافت نمایند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره ۲۵ آذر ماه سال جاری است، ۲ دیماه نتایج اولیه و ۱۰ دی ماه نتایج نهایی مسابقه اعلام خواهد شد و ۱۸ دی‌ماه نیز اختتامیه این کنگره برگزار می‌شود.

گفتنی است که این کنگره به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، اداره اوقاف و امور خیریه پیشوا، کانون اندیشه آفرینان جوان و با همکاری آستان مقدس امامزاده جعفر بن موسی الکاظم علیه السلام با فراخوان آثار علمی، ادبی، هنری و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول