فراخوان جشنواره «محراب قلم» منتشر شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد با هدف توجه و افزایش ارتقای سطح کیفی کانون‌های مساجد، هفتمین جشنواره وبلاگ‌نویسی و نشریات تجربی را با عنوان «محراب قلم» در دو مرحله منطقه ای (برای اولین بار) و کشوری برگزار می‌کند.

همه شرکت کنندگان در جشنواره باید عضو کانونهای فرهنگی و هنری مساجد باشند و تمامی شرکت کنندگان باید به سایت جوانان مساجد مراجعه کنند و در بخش جشنواره نشریات تجربی ثبت نام کنند.

تمامی شرکت کنندگان در جشنواره متناسب با رشته خود می بایست فرم ویژه وبلاگ‌نویسی آیین نامه را تکمیل و ارسال نمایند. سن تمامی شرکت کنندگان در جشنواره می بایست بین ۱۶ تا ۳۵ سال باشد.

تمامی نشریات و نشانی وبلاگ‌های شرکت کننده در جشنواره باید از طریق مدیر کانون و به صورت مکتوب به دبیرخانه استان، اعلام شود و دبیرخانه استان میزبان مرحله منطقه ای نیز حداکثر ده روز قبل از زمان برگزاری جشنواره نسبت به معرفی برگزیدگان جهت حضور در مرحله منطقه ای اقدام نماید.

در انتهای این جشنواره، مدیرمسئول یا سردبیر سه نشریه برتر هر منطقه، برتر مرحله منطقه ای در بخش های خبر، مقاله، سرمقاله، گزارش، مصاحبه، عکس و صفحه آرایی، دو نفر وبلاگ نویس برتر هر منطقه برای حضور درمرحله نهایی جشنواره دعوت می شوند.

در بخش وبلاگ‌نویسی هر شرکت کننده می‌تواند تنها یک وبلاگ با حداقل هفت پست ارسال کند و شرکت کنندگان میتوانند از تمامی قالب های رایج نوشته های وبلاگی از قبیل دل نوشته ها، خاطرات، یادداشت روزانه، مقاله، قطعات ادبی، شعر، عکس و حدیث را به طور مجزا استفاده نموده، تا برای هر بخش امتیاز جداگانه ای دریافت کنند.

حجم هر یادداشت ارسالی جهت شرکت در جشنواره می بایست میان ۱۱۰ تا ۵۲۰ کلمه باشد و در بخش عکس، تولیدی بودن اثر از امتیاز ویژه برخوردار است.

اتکا به منابع غنی، بهره گیری از ادبیات وبلاگ نویسی، تاثیرگذاری و ارتباط با مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوا توسط وبلاگ‌نویس از جمله معیارهای امتیازدهی هیات داوران می‌باشد.

وبلاگ باید حداقل شامل ۶ حدیث باشد و مهمترین معیار امتیاز دهی ، تولید محتوا و نگارش یادداشت، توسط خود وبلاگ نویس است.

نماز و جوان ، مهدویت ، انتظار، عفاف و حجاب، جوان و بصیرت، سیره علوی و رضوی،سبک زندگی ،فرهنگ دینی و حضرت شاه چراغ(ع)، عزم ملی و مدیریت جهادی، موضوعات پیشنهادی این بخش است.

هفتمین جشنواره منطقه ای وبلاگ نویسی و نشریات تجربی با عنوان «محراب قلم» به میزبانی گیلان از ۲۹ بهمن تا یکم اسفند امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول