«قرار دیدار» با محوریت نماز برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» چهارمین مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز با عنوان «قرار دیدار» و با هدف اشاعه فرهنگ نورانی نماز در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این مسابقه به همت ستاد اقامه نماز کشور با همکاری جهاد دانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری و استانداری استان و ادارات و نهادهای فرهنگی برگزار می شود.

اسرار و چرائی نماز، نماز در ادیان، آثار و برکات نماز، احکام نماز، آلبوم تصاویر نماز، اشعار نماز، داستانهای نماز، مقالات و شیوه های دعوت به نماز از جمله موضوعات پیشنهادی این دوره از مسابقات است.

شرکت برای عموم افراد بالاتر از ۱۳ سال آزاد است و هر وبلاگ باید تنها یک مدیر داشته باشد و درج لوگوی مسابقه تا پایان مسابقه الزامیست و آدرس لوگو بعد از ثبت نام شما به ایمیلتان ارسال می شود.

شرکت وبلاگ های ساخته شده در مسابقات دیگر مانعی ندارد و هر وبلاگ حداقل باید ۱۰ پست داشته باشد تا در مسابقه شرکت داده شود و حداقل حد نصاب محتوایی شرکت در مسابقه درج ۱۰ پست می باشد.

داشتن شمارشگر بازدید از وبلاگ الزامیست و تولیدی بودن آثار ، استفاده از موضوعات چندرسانه ای و ابتکار در خلق محتوا از مهمترین معیارهای داوری است.

نام نویسی آغاز و تا ۲۰ دی‌ماه ادامه خواهد داشت و اختتامیه اسفند ماه سال ۱۳۹۳ در استان محل دبیرخانه خواهد بود و زمان داوری وبلاگهای ارسالی از همان روزهای اولیه ثبت نام لغایت ۱۳۹۳/۱۰/۲۰ خواهد بود و تمامی شرکت کنندگان باید در سامانه ثبت نام، ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/.

One comment

  • باسلام
    من حمیده همدانی نیا هستم۲۴ساله از استان خوزستان شهرستان دزفول
    من خودم مسئول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هستم د
    این کارتون واقعا خوبه فقط خواستم تشکر کنم همین
    به امید موفقیت روز افزون شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول