رقابت تعداد کاربران در توییتر و اینستاگرام

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از  ایسنا، اینستاگرام که متعلق به شبکه اجتماعی فیس بوک است با انتشار گزارشی اعلام کرد که شمار کاربرانش از مرز ۳۰۰ میلیون گذشته است.

اینستاگرام عنوان کرده است که کاربرانش روزانه بیش از ۷۰ میلیون عکس و ویدئو به اشتراک می‌گذارند.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که بر اساس اعلام توییتر، شمار کاربران فعال این شبکه اجتماعی در حال حاضر معادل ۲۸۴ میلیون است.

شمار کاربران اینستاگرام که چهار سال از عمرش می‌گذرد در ماه مارس سال جاری میلادی از مرز ۲۰۰ میلیون گذشت و افزایش ۱۰۰ میلیونی کاربران در عرض ۹ ماه نشان دهنده محبوبیت بالای این وب‌سایت است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت فیس بوک در ماه آوریل سال ۲۰۱۲ اینستاگرام را خرید.

همین مساله موجب شد تا خبرنگاری از ایوان ویلیامز یکی از موسسان توییتر در این مورد سوال کند و از او بپرسد در مورد جلو افتادن اینستاگرام از توییتر از نظر میزان کاربران چه احساسی دارد، اما پاسخ تند ویلیامز به این سوال خبرنگار را شگفت زده کرد. وی گفت: به درک! این مساله هیچ اهمیتی ندارد.اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ با پرداخت یک میلیارد دلار خریداری شد و از آن زمان به یکی از رقبای جدی توییتر مبدل شده است.

ویلیامز در توضیح پاسخ خود گفت: فیس بوک سرمایه‌گذاران را متقاعد کرده که مهم‌ترین معیار تعداد کل کاربران یک سایت است، اما من معتقدم مساله مهم‌تر میزان مشارکت کاربران در یک سایت است. توییتر در این زمینه برتری دارد و همان چیزی است که می‌خواهیم باشد.

وی افزود: توییتر شبکه ای برای به اشتراک گذاری آنی اطلاعات است و هر چیزی در جهان اتفاق می‌افتد در توییتر منعکس می‌شود. اگر وضعیت این طور باشد به درک که اینستاگرام کاربران بیشتری دارد که به عکس‌های زیبایش نگاه کنند، کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول