جشنواره «جوان، مقاومت و فضای مجازی» برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» نخستین جشنواره جوان، مقاومت و فضای مجازی در استان خراسان‌ جنوبی با هدف بهره‌گیری از فضای مجازی برای مقاومت در جنگ نرم برگزار می‌شود.

تبیین جایگاه و نقش مقاومت در جنگ نرم و زمینه‌سازی برای فرصت‌ها و کاهش تهدیدها در فضای مجازی، جهت‌دهی و افزایش محتوای مثبت تولیدی در فضای مجازی در راستای عنوان جشنواره و تجلیل از فعالان حوزه فضای مجازی از دیگر اهداف این جشنواره است.

این جشنواره در قالب وب‌سایت، وبلاگ، فتوبلاگ ـ پادکست ـ ویدئوکست، شبکه‌های اجتماعی کامپیوتری و شبکه‌های اجتماعی موبایلی برگزار می‌شود.

معرفی و تبیین نقش مقاومت در فضای مجازی و تقویت روحیه استکبار‌ستیزی و صهیونیست‌ستیزی، راه‌های مقاومت در جنگ نرم و فضای مجازی و ایجاد خودآگاهی و جلوگیری از خودانگارگری از جمله محورهای این جشنواره است.

همچنین موضوعاتی همچون جنگ نرم، فضای مجازی و بصیرت عاشورایی (پیوند جوانان و ارزش‌های اسلامی و تاثیر آن)، نقش جوانان و فضای مجازی در تقویت مقاومت و معرفی ارزش‌های اسلام و انقلاب به جهانیان (پیوند انقلاب و جوانان و تاثیر ارزش‌های انقلابی) از دیگر محورهای جشنواره «جوان، مقاومت و فضای مجازی» اعلام شده است.

آثار ارائه شده در دو بخش فنی، گرافیکی و محتوایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و برندگان از مجموع امتیاز هر دو بخش معرفی می‌شوند.

آخرین مهلت ثبت‌ نام در این جشنواره ۲۵ آذرماه جاری اعلام شده است و آخرین مهلت دریافت آثار نیز ۱۲ بهمن‌ماه امسال است، همچنین اختتامیه ۲۰ بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه توجیهی آموزشی برای علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره در ۲۷ آذرماه در سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با حضور استاد محمد‌حسین رجبی‌دوانی، پژوهشگر تاریخ اسلام خبر داد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام به آدرس اینترنتی khj@farhang.gov.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۳۲۳۳۹۳ داخلی ۲۰۷ واحد فناوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تماس بگیرند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول