مسابقه «حماسه حضور تا شکوه فجر» برگزار می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» مسابقه وبلاگ‌نویسی «حماسه حضور تا شکوه فجر» به همت سازمان بسیج رسانه استان گیلان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار می‌شود.

این مسابقه با هدف پاسداشت حماسه عظیم مردمی نهم دی ماه و ارتباط آن با راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ساماندهی هنرمندان وبلاگ‌نویس و ارتقای کمی و کیفی فعالیت آنها، مقابله با تهاجمات دشمن در فضای مجازی و فرهنگ‌سازی تولید محتوا در فضای مجازی مبتنی بر ارزش‌های دینی و ملی و روشنگری در خصوص فتنه سال ۸۸ برگزار می‌شود.

حماسه بصیرت مردمی نهم دی، نقش هدایت‌های مقام معظم رهبری در بصیرت مردمی، فتنه ۸۸ و چگونگی شکل‌گیری و ریشه‌های آن و شبکه های اجتماعی ابزاری در دست دشمن از جمله موضوعات این مسابقه است.

نیازی به ایجاد وبلاگ تخصصی برای مسابقه «حماسه حضور تا شکوه فجر» نیست ولی ساخت وبلاگ تخصصی در اولویت امتیاز دهی است و داشتن حداقل ۵ پست مرتبط و یک بخش برای معرفی مسابقه الزامی است.

کلیه وبلاگ نویسان می توانند با درج یادداشت‌(ها)، عکس و گزارش مرتبط با موضوع حماسه ۹دی و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در وبلاگ شخصی خود و در تمامی قالب های رایج مانند دلنوشته، خاطرات، یادداشت روزانه، قطعات ادبی و …، در این مسابقه شرکت نمایند.

وبلاگ نویسان می‌توانند برای غنای بیش‌تر مطالب خود، از منابع معتبری که در پایگاه مسابقه معرفی گردیده است نیزاستفاده نمایند. در صورت استفاده از این منابع و یا هر منبع دیگری، ذکر نام و مشخصات منبع به استواری متن کمک می‌کند.

نام نویسی در مسابقه از اول دی ماه ۱۳۹۳ آغاز و تا ۱۰بهمن ماه ۱۳۹۳ ادامه خواهد داشت و زمان بررسی و انتخاب آثار برتر از ۱۱ تا ۱۶بهمن ماه ۱۳۹۳ بوده و اختتامیه مسابقه همزمان با ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۳ خواهد بود.

علاقمندان جهت ثبت نام باید به سایت اطلاع رسانی مسابقه، مراجعه کرده و فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول