دستاورد سپاه در آگاهی بخشی درباره بلایای فضای مجازی

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس سردار رمضان شریف در نشست بررسی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در بیرجند اظهار داشت: در فرآیند رسانه‌ای چهار رکن مشخص وجود دارد که شامل محتوایی پیامی که می‌خواهیم انتقال بدهیم، مخاطبانی که محتوا به آنها ارائه می‌شود، ابزار اطلاع‌رسانی و ارزیابی بازخورد این پیام و واکنشی که مخاطب نشان می‌دهد، می‌شود.

وی با بیان اینکه نکته مهم این است که ما به عنوان اصحاب رسانه از خود بپرسیم که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از این سه مولفه اصلی در کدام یک از آنها امتیاز ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: اصحاب رسانه باید به این موضوع توجه کنند زیرا این امر سبب ایجاد انگیزه می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما اعتقاد داریم به برکت فرهنگ و نظام دینی، منبع عظیم قرآن کریم و تعالیم دینی خود در محتوا از همه گفتمان‌هایی که در حال حاضر مطرح هستند از بنیه قوی‌تری برخوردار هستیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دو مجموعه در حوزه رسانه‌ای به شدت مورد آماج هجمه‌های دشمن بوده که این مجموعه‌ها شامل نظریات ولایت فقیه و مجموعه سپاه و بسیج می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدامات سپاه در عرصه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها در راستای بلایای ناشی از فضای مجازی یکی از این اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه آگاهی‌بخشی، بصیرت و پیشرفت علمی جامعه جزو آرزوهای سپاه است، یادآور شد: تاکیدات رهبر در بحث توسعه علمی کشور در دنیا بی‌نظیر است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها چهره خشنی از اسلام در فضای مجازی عرضه می‌کنند و فاصله زیادی بین این تصویرسازی و واقعیت وجود دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول